استاندار لرستان گفت: زنان غزه امروز با تأسی از نهضت مقاومت که برگرفته از نگاه ائمه اطهار و حضرت فاطمه زهرا(س) است در برابر جنایات رژیم منحوس صهیونیستی در صف اول مقاومت قرار دارند.
کد خبر: ۱۱۴۶۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۰ 03 January 2024

به گزارش تابناک لرستان، فرهاد زیویار امروز ظهر در سومین جشنواره بانوی تمدن ساز که در سالن همایش سازمان جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد، با اشاره به ویژگی‌های حضرت فاطمه (س) به عنوان الگوی بانوان موفق و تأثیرگذار، اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) نسبت به اطرافیان و جامعه احساس مسوولیت داشتند و در برهه‌های حساس چه هنگامی که در خانه بود و چه در میدان نقش خودشان را به موقع ایفا می‌کردند.

وی با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا (س) تحت تعلیم والاترین شخص و مربی یعنی پیامبر اکرم (ص) قرار داشتند، گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) بهترین و کامل‌ترین الگو برای بشریت است.

استاندار لرستان تاکید کرد: زن تاثیر گذار زنی است که در مواقع حساس و در همه برهه‌ها پای کار باشد.

استاندار لرستان با اشاره به مناسبت‌های مهم ۹دی ماه، ۱۳ و ۱۹ دی افزود: حلقه‌ی اتصال این مناسبت‌ها نگاه بصیرتی نشات گرفته از نهضت مقاومت است.

زیویار گفت: نقش مهم زنان در قیام ۱۹ دی نشأت گرفته از درکی بود که زنان نسبت به جامعه زمان خود داشتند و آن را بروز دادند.

وی با اشاره به اینکه زن به دو شکل قدیمی و نو در معرض خشونت قرار دارد، خاطرنشان کرد: در این دو شکل شخصیت انسانی زن مورد بی احترامی قرار گرفت.

استاندار لرستان تاکید کرد: از ۱۴۰۰ سال پیش تا کنون حضرت فاطمه (س) به عنوان مدل و الگویی از انسانیت نشان داده شده است.

به گفته زیویار نمونه بارز زنان تأثیر گذار امروز در غزه به عنوان خط مقدم نهضت مقاومت در کنار مردان و کودکان به وضوح قابل درک است.

وی گفت: زنان غزه با تأسی از نهضت مقاومت که برگرفته از نگاه ائمه اطهار و حضرت فاطمه زهرا (س) است در برابر جنایات رژیم منحوس صهیونیستی در صف اول مقاومت قرار دارند.

در سومین جشنواره بانوی تمدن ساز از کتاب شناختنامه بانوان تمدن ساز رونمایی شد، همچنین از بانوان برتر در حوزه‌های مانند کارآفرینی، دانشجو، حوزه و دیگر حوزه‌ها تجلیل شد.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار