عربستان سعودی هدایایی برای فوتبالیست‌هایی که به ظاهر همه چیز دارند تدارک دیده تا کریسمس امسال را برایشان به تجربه‌ای خاص بدل کند.
کد خبر: ۱۱۴۵۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵ 29 December 2023

 

سوپراستارهایی مانند کریستیانو رونالدو، کریم بنزما، انگولو کانته و ریاض محرز، همگی وسوسه شدند تا لیگ‌های برتر اروپا را با معاملات چشمگیر و مگا میلیونی عربستان عوض کنند و همه می‌دانند که نمی‌توان به سادگی چنین پولهایی را در جاهای دیگر پیدا کرد.

نشریه سان در مورد هدایای کریسمسی که روسای لیگ می‌خواهند برای تشکر از سوپراستارها به آنها اهدا کنند اطلاعاتی دریافت کرده است. یک متخصص فروش کالاهای لوکس که با ثرورتمندان خاورمیانه سروکار دارد به شرط ناشناس ماندن فاش کرد که زیر درختان کریسمس رونالدو و بنزما چه چیزی می‌تواند باشد. و CR7 به فضای زیادی در عمارت خود نیاز خواهد داشت زیرا منبع آگاه ما فاش کرده که برخی از تیم‌های برتر در لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی فراری SF۹۰ اسپایدر، بوگاتی و لامبورگینی هدیه خواهند داد. همچنین سفارش‌هایی برای ساعت‌های فوق‌العاده لوکس از شرکت‌های گران‌قیمت وجود دارد؛ ساعت‌های جیکوب و سی بوگاتی شیرون که با قیمت گزاف ۳۰۰۰۰۰ پوند و مدل‌های چوپارد ال یو سی لونار که با قیمتی در حدود ۵۳۰۰۰ پوند به فروش می‌رسند، ممکن است هفته آینده در برخی از بسته‌های هدیه بازیکنان گذاشته شود.

این منبع به نشریه سان گفت: «ما ستاره‌های سطح بالایی داریم و آنها شایسته چیزهای خاص و کمیاب هستند و می‌خواهیم به آنها نشان دهیم که با آنها منحصر به فرد رفتار می‌شود، زیرا آنها منحصر به فرد هستند.» همچنین سفارش انبوهی برای کیف‌های لوکس ایوسن‌لورن و چمدان Globe-Trotter که با قیمت ۵۵۰۰ پوند به فروش می‌رسد، وجود داشت. او با لبخند افزود: «کریسمس برای برخی از بازیکنان و اعضای کادرفنی بسیار خوب خواهد بود.»

از آنجایی که لیگ حرفه‌ای عربستان به رشد خود ادامه می‌دهد و سوپراستارهای بیشتری را به خدمت می‌گیرد، روسای لیگ مایل بودند همه، از بازیکنان گرفته تا کارکنان، را در طول دوره جشن کریسمس راضی نگه دارند. یکی دیگر از اشخاصی که در کار با تاجران قدرتمند و افراد خاص تخصص دارد، ادعا کرد که بودجه‌ای ۳.۱ میلیون پوندی به او داده شده تا اطمینان حاصل شود که همه کریسمس فوق‌العاده‌ای را تجربه خواهند کرد. پکیج‌های تعطیلات شامل سفر به پاریس، با اقامت در سوئیت‌های ریاست در یکی از منحصر به فردترین هتل‌های پایتخت فرانسه، و لندن، و همچنین سفرهایی به جزیره‌ای خصوصی در مالدیو می‌شود. از هیچ هزینه‌ای دریغ نشده است.

این منبع آگاه گفت: «به عنوان مثال یکی از پکیج‌های تعطیلات برای اقامت در پاریس، تعطیلات یک هفته‌ای در یکی از سوئیت‌های ریاست‌ هتل چهار فصل جرج پنجم است که حدوداً ۱۵۰۰۰ پوند برای هر شب هزینه دارد. پکیج دیگر پنج شب اقامت در هتل لبریستول پاریس در یکی از سوئیت‌ها به نام سوئیت پرستیژ الیزه است که شبی حدود ۶۶۰۰ پوند هزینه دارد. ما همچنین پکیج‌هایی برای تعطیلات لوکس در جزیره خصوصی کودادوی مالدیو که هر شب در آن حدود ۵۵۰۰ پوند هزینه دارد، و همچنین یک پکیج بسیار خوب از تعطیلات یک هفته‌ای لوکس در لندن در سوئیت‌های ریتز در دلوکس تدارک دیده‌ایم. یکی از پکیج‌های سفارش داده شده برای موناکو است و شامل پنج شب اقامت در سوئیت دایموند در هتل هرمیتاژ مونت کارلو است. برای موناکو همچنین پکیج‌های خوبی برای اجاره قایق‌های تفریحی داریم که روزانه حدود ۴۰۰۰ پوند هزینه دارد.

هدایای لاکچری و کریسمسی عربستان به رونالدو و بنزما

هدایای لاکچری و کریسمسی عربستان به رونالدو و بنزما

هدایای لاکچری و کریسمسی عربستان به رونالدو و بنزما

این منبع آگاه گفت: «به عنوان مثال یکی از پکیج‌های تعطیلات برای اقامت در پاریس، تعطیلات یک هفته‌ای در یکی از سوئیت‌های ریاست‌ هتل چهار فصل جرج پنجم است که حدوداً ۱۵۰۰۰ پوند برای هر شب هزینه دارد. پکیج دیگر پنج شب اقامت در هتل لبریستول پاریس در یکی از سوئیت‌ها به نام سوئیت پرستیژ الیزه است که شبی حدود ۶۶۰۰ پوند هزینه دارد. ما همچنین پکیج‌هایی برای تعطیلات لوکس در جزیره خصوصی کودادوی مالدیو که هر شب در آن حدود ۵۵۰۰ پوند هزینه دارد، و همچنین یک پکیج بسیار خوب از تعطیلات یک هفته‌ای لوکس در لندن در سوئیت‌های ریتز در دلوکس تدارک دیده‌ایم. یکی از پکیج‌های سفارش داده شده برای موناکو است و شامل پنج شب اقامت در سوئیت دایموند در هتل هرمیتاژ مونت کارلو است. برای موناکو همچنین پکیج‌های خوبی برای اجاره قایق‌های تفریحی داریم که روزانه حدود ۴۰۰۰ پوند هزینه دارد.»

خبرورزشی

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار