تابناک هرمزگان- محمدرضا موثقی نیا معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیأت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) از کارخانه صبا فولاد خلیج فارس در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس، بازدید به عمل آورد.
کد خبر: ۱۱۴۴۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷ 03 December 2023
 

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان//در این بازدید که دکتر احسان دشتیانه مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس و جمعی از معاونین و مدیران این شرکت نیز حضور داشتند، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در جریان فعالیت های بخش های مختلف کارخانه صبا فولاد خلیج فارس به عنوان نخستین تولیدکننده بریکت گرم آهن اسفنجی (HBI) در کشور و همچنین روند اجرای طرح توسعه این کارخانه، قرار گرفت.

در ادامه نیز نشستی با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیأت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس برگزار شد و دکتر احسان دشتیانه مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس با حضور در این نشست، گزارشی از اقدامات و عملکرد و درخواست های این شرکت را مطرح کرد.

گفتنی است؛ صبا فولاد خلیج فارس نخستین تولیدکننده بریکت گرم (HBI) در ایران و از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری است که در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در بندرعباس قرار دارد.

برچسب ها: صبا فولاد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار