کد خبر: ۱۱۴۲۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹ 12 December 2023

امروز نسل جوان به الگوسازی نیازدارد وسردارسلیمانی الگو وعلمدار مقاومت اسلامی استامروز نسل جوان به الگوسازی نیازدارد وسردارسلیمانی الگو وعلمدار مقاومت اسلامی است

به گزارش تابناک گیلان محمدرضا جلالی در ستاد بزرگداشت یوم الله نهم دی شهرستان لنگرود، با بیان اینکه باید از فرصت یوم الله حماسه 9 دی برای بصیرت افزایی و ولایت پذیری استفاده کنیم، گفت: باید افراد جدید را به برنامه های بزرگداشت ایام الله انقلاب بیاوریم تا با دستاوردهای نظام اسلامی آشنا شوند.
وی همچنین به فرارسیدن سالروز شهادت سردار سلیمانی و دهه مقاومت اشاره و اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ام القرای جبهه مقاونت بوده و لذا باید ویژه برنامه هایی را برای تبیین جایگاه مقاومت در منطقه داشته باشیم.
فرماندار لنگرود با بیان اینکه از فرصت ایام فاطمیه، همچنین سالروز ولادت حضرت زهرا(س) برای معرفی الگوی زن مسلمان استفاده کنیم، افزود: دستگاه ها برای بزرگداشت این ایام برنامه ریزی داشته باشند و فضاسازی های محیطی متناسب را اجرا کنند.
جلالی با تاکید بر لزوم بازخوانی مکتب حاج قاسم سلیمانی و انتقال فرهنگ مقاومت، تصریح کرد: امروز نسل جوان به الگوسازی نیاز دارد و سردار سلیمانی الگو و علمدار مقاومت اسلامی است.
وی با بیان اینکه در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم، خاطرنشان کرد: طبق فرمایش رهبر انقلاب، انتخابات موجبات پایداری نظام را فراهم می کند و لذا باید در همه برنامه ها و مناسبت ها و بزرگداشت ها بر دو اصل امیدآفرینی و مشارکت حداکثری تاکید کنیم.
فرماندار لنگرود با اشاره به ایستادگی و مقاومت مردم مظلوم غزه زیر آماج همه جانبه دشمنان، تاکید کرد: دفاع و مقاومت جانانه مردم غزه دشمنان را خوار و زبون کرده است و لذا باید علاوه بر حمایت از مقاومت فلسطین، انزجار خود را از حرکات وحشیانه رژیم صهیونیستی اعلام کنیم.
وی مقاومت را ضامن امنیت جامعه اسلامی دانست و اضافه کرد: دفاع از غزه دفاع از امت اسلام است و همه مسلمانان باید در کنار هم به مقابله با دشمنان قدار بپردازند و جلوی زیاده خواهی های آنان را بگیرند.
جلالی، با بیان اینکه مردم غزه با دست خالی در مقابل تجهیزات و تسلیحات مدرن دشمنان ایستاده است، گفت: مردم غزه اگرچه شهید می دهند، اما دست از مقاومت بر نمی دارند و ما نیز باید با حمایت های مادی و معنوی خود در کنارشان بمانیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار