نماینده لنگرود در مجلس:
نماینده لنگرود در مجلس، از پیشرفت بالای ۹۶ درصدی فاز اول پروژه بندر گردشگری چمخاله خبر داد و گفت: نیازمند سرمایه‌گذاری بالای ۱۰۰۰ میلیارد تومانی در بندر چمخاله هستیم.
کد خبر: ۱۱۴۲۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸ 10 December 2023

پرویز محمدنژاد در گفت وگو با تابناک، با بیان اینکه پروژه احداث بندر چمخاله از سال ۹۹ با جدیت و قاطعیت آغاز شده است، اظهار کرد: طی جلسات متعدد در سطح وزارت راه و شهرسازی و با همراهی مسئولان استانی و شهرستانی، شاهد پیشرفت خوب پروژه هستیم.

وی از پیشرفت بالای ۹۶ درصدی فاز اول پروژه بندر گردشگری چمخاله خبر داد و افزود: قرار بود این پروژه تا پایان تابستان به اتمام برسد، اما رفع برخی از اشکالات زمان برد و لذا طی یک ماه آینده شاهد پایان عملیات اجرایی آن خواهیم بود.

نماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آماده افتتاح پروژه در دهه فجر هستیم، تصریح کرد: پروژه‌های دهه فجر با حضور مسئولان کشوری افتتاح می شود و لذا انعکاس بهتری خواهد داشت.

محمدنژاد پروژه بندر چمخاله را یکی از پروژه‌های کلان استان دانست و خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاران را به بندر چمخاله آوردیم و در حال حاضر منتظر تصویب طرح‌های سرمایه‌گذاری از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هستیم.

وی از آماده‌سازی و تایید پروژه های سرمایه گذاری با محوریت اداره کل بنادر و دریانوردی استان خبر داد و بیان کرد: طبق برآوردهای اولیه، نیازمند سرمایه‌گذاری بالای ۱۰۰۰ میلیارد تومانی در بندر چمخاله هستیم.

نماینده لنگرود در مجلس، در ادامه به روند احداث دو سد خاکی اطاقور و رادارکومه اشاره و اظهار کرد: این سدها آماده بهره‌برداری هستند و لذا تا پایان سال آبگیری می‌شوند.

وی با بیان اینکه مردم منطقه سالیان سال منتظر احداث سد اطاقور و سد رادارکومه بودند، عنوان کرد: برای احداث این سدها ۲۰ میلیارد تومان(هر کدام ۱۰ میلیارد تومان) هزینه شده است.

محمدنژاد همچنین به پروژه راه اطاقور به کومله اشاره و اظهار کرد: پیمانکار پروژه را آغاز کرده، اما مشاور با ایرادات ناشی از عبور زیرساخت های آب و گاز از این مسیر مواجه شده است لذا به دنبال رفع موانع هستیم و براساس طرح نهایی مقرر شده که حدود هفت کیلومتر از مسیر را با بتن کاور کنیم تا آسیبی به لوله‌های آب و گاز وارد نشود؛ از محل اعتبارات وزارت راه و شهرسازی که بین شش تا هشت میلیارد تومان برآورد می‌شود، یک پیمانکار تعیین شده و عملیات بتن‌ریزی در حال انجام است.

نماینده لنگرود با بیان اینکه بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان قیر رایگان برای پروژه‌های آسفالت شهرستان لنگرود تخصیص دادیم، اضافه کرد: هم‌اکنون بسیاری از راه‌های روستایی استان در حال آسفالت بوده و سهم شهرستان لنگرود ۱۰ کیلومتر است.

وی یکی از الزامات شرق گیلان را نصب دستگاه MRI دانست و بیان کرد: بیمارستان شهید حسین پور فضای مناسب برای نصب MRI نداشت و لذا با اعتبار دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی اقدام به آماده سازی فضای استاندارد و تخصصی کردیم که در مراحل پایانی است و کمتر از یک ماهه آینده به بهره برداری می‌رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار