نماینده ولی فقیه در روسیه و رئیس مرکز اسلامی مسکو گفت: مکارم اخلاقی و شخصیت علمی دو بال پیشرفت دانشجویان بوده و اگر این ویژگی‌ها در یک دانشجو تجلی پیدا کند، می تواند به قله‌های دانش دست یابد.
کد خبر: ۱۱۴۲۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۱ 06 December 2023

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، حجت‌الاسلام صابر اکبری جدی، در مراسم گرامیداشت روز دانشجو که در سالن شهیدان نوعی‌اقدم دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: رشد و پیشرفت علمی در راستای توسعه و آبادانی کشور بسیار مهم و تأثیرگذار بوده و دانشجویان کشور نقش مهم و بسزایی در تحقق این امر دارند.

وی افزود: مکارم اخلاقی و شخصیت علمی دو بال بسیار مهم برای رشد دانشجویان هستند و دانشجویان باید در کنار کسب علم با الگو گرفتن از شخصیت‌های اخلاقی و اساتید برجسته، مکارم اخلاقی خود را نیز ارتقاء دهند.

نماینده، ولی فقیه در روسیه بیان کرد: زمانی می‌توانیم برای رسیدن به قله‌های دانش موج ایجاد کنیم و باعث رشد و پیشرفت کشور شویم که دانشجویان ما در کنار علم و دانش، به ویژگی‌های اخلاقی برجسته نیز دست پیدا کنند و اهمیت فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه در این خصوص بسیار مهم و تأثیرگذار است.

حجت‌الاسلام اکبری جدی تصریح کرد: شهدای والامقام دارای مکارم اخلاقی بسیار برجسته بودند و می‌توانیم به عنوان الگو‌های شایسته از این شهدا یاد کنیم؛ دانشجویان می‌توانند برای الگوگرفتن از شهدا، زندگینامه و وصیت‌نامه آنان را مطالعه کنند که این موضوع بسیار مهم است.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار