مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر گیلان عنوان کرد
مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر گیلان از عضویت ۱۰۷ هزار نفر در این صندوق خبر داد و عنوان کرد: از این تعداد، ۷۰۰۰ خانوار مستمری بگیر در بخش‌های فوت، بازنشستگی و از کار افتادگی هستند.
کد خبر: ۱۱۴۱۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱ 04 December 2023

عضویت ۱۰۷ هزار خانوار گیلانی در صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایرعضویت ۱۰۷ هزار خانوار گیلانی در صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایرعضویت ۱۰۷ هزار خانوار گیلانی در صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایرعضویت ۱۰۷ هزار خانوار گیلانی در صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر

به گزارش تابناک گیلان

یزدان شعبانی امروز، ۱۲ آذرماه در دیدار با فرماندار شهرستان لنگرود، بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر را یکی از خدمات شاخص نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و اظهار کرد: به دنبال تامین رفاه و معیشت و آینده قشر نجیب و مولد کشاورز، روستایی و عشایر هستیم به گزارش خبرنگارتابناک گیلان.

وی جامعه هدف صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در استان گیلان را ۴۰۷ هزار نفر خبر داد و افزود: این افراد با عضویت می‌توانند در آینده از خدمات و تعهدات بلندمدت صندوق نظیر حقوق بازنشستگی و مستمری از کار افتادگی و مستمری ناشی از فوت سرپرست خانوار و... بهره‌مند شوند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گیلان، از عضویت ۱۰۷ هزار نفر در این صندوق خبر داد و عنوان کرد: از این تعداد، ۷۰۰۰ خانوار مستمری بگیر در بخش‌های فوت، بازنشستگی و از کار افتادگی هستند.

شعبانی جامعه هدف شهرستان لنگرود را ۱۹ هزار خانوار دانست که تاکنون ۱۰ هزار خانوار به عضویت صندوق درآمده اند و یادآور شد: حدود ۹۰۰۰ خانوار باقی مانده‌اند که در نظر داریم با هم افزایی مسئولان شهرستانی، این پوشش را ایجاد کنیم.

وی سهمیه تخصیص استان در سال جاری را ۱۴ هزار و ۵۷۱ نفر دانست و بیان کرد: از این میزان، ۶۰۰۰ خانوار تحت پوشش صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر استان هستند و لذا تا پایان سال با تشکیل جلسات شهرستان به دنبال تحقق این سهمیه هستیم.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر گیلان به جایگاه هشتم استان از نظر خانوارهای تحت پوشش اشاره کرد و گفت: افراد در رده سنی ۱۸ تا ۵۰ سال می‌توانند عضو این صندوق شوند تا در آینده از تعهدات بلندمدت آن استفاده کنند.همین گزارش حاکیست مدیرصندوق بیمه اجتماعی روستاییان وعشایرگیلان با دکتر محمدرضاجلالی فرماندارشهرستان لنگرود دیدار وگفتگو نمود وبرنامه های راهبردی صندوق بیمه اجتماعی روستاییان وعشایر را تشریح ودرخصوص اهتمام جدی نسبت به تحت پوشش قراردادن افراد فاقد بیمه در این شهرستان تاکید کرد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار