شهردار اطاقور خبر داد
شهردار اطاقور گفت: یک دامداری ۴۰ راسی که دچار حریق شده بود با کمک آتش نشانی های اطاقور، کومله و املش مهار شد
کد خبر: ۱۱۴۱۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹ 03 December 2023

آتش سوزی طویله‌ یک دامداری با ۴۰ راس دام در اطاقورآتش سوزی طویله‌ یک دامداری با ۴۰ راس دام در اطاقورآتش سوزی طویله‌ یک دامداری با ۴۰ راس دام در اطاقور

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان محمود اسکندری اظهار کرد: آتش سوزی طویله‌ای با ظرفیت ۴۰ راس دام در روستای کفشکن محله بیجارپس از توابع بخش اطاقور لنگرود با کمک آتش نشانی اطاقور و همکاری دیگر واحدهای آتش نشانی شهرهای همجوار مهار شد و از تلفات سنگین دام جلوگیری شد.

شهردار اطاقور گفت: بلافاصله پس اطلاع از خبر آتش سوزی تیم‌های اطفای حریق واحد آتش نشانی اطاقور و تیم کمکی اطفای حریق همکاران عزیزمان در واحد آتش نشانی شهرستان املش و شهر کومله مجموعا متشکل از تعداد ۹ نفر آتش نشان در سریع‌ترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدند.

محمود اسکندری اضافه کرد: با تلاش آتش نشانان پرتلاش و کمک اهال محترم محل ابتدا بلافاصله پس از ورود به محل آتش سوزی، ۴۰ راس دام داخل طویله را بیرون هدایت و اطفای حریق را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، ادامه داد: رعایت نکات ایمنی توسط صاحبان واحدهای صنعتی، تولیدی و کشاورزی و دامداری نقش مهمی در پیشگیری از آتش‌سوزی دارد و متاسفانه طویله به طور کامل طعمه حریق شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار