معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: پارسال فاز(گام) نخست انتقال کارگاه‌های ریخته‌گری و مزاحم به شهرک بزرگ صنعتی اصفهان اجرایی شد و کارگاه‌های ریخته‌گری مشمول نیز در گام(فاز) دوم تا اردیبهشت سال آینده منتقل خواهند شد.
کد خبر: ۱۱۴۱۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱ 02 December 2023

مهران زینلیان در حاشیه جلسه کارگروه ماده ۱۴ قانون هوای پاک در استانداری اصفهان گفت: سال گذشته کارگاه‌های ریخته‌گری و مزاحم شهری مشمول در گام نخست اجرای طرح، به ۵۰ هکتار از شهرک بزرگ صنعتی اصفهان انتقال یافتند.

وی ادامه داد: جلسه امروز هوای پاک بصورت ویژه به انتقال واحدهای صنعتی، تولیدی، معدنی، خدماتی عمومی و کارگاهی آلاینده به خارج از مناطق مسکونی و سکونتگاه‌ها اختصاص داشت و کارگاه‌های مشمول در گام دوم نیز حداکثر تا اردیبهشت سال آینده به بیرون شهر منتقل می‌شوند.

زینلیان اظهار داشت: در نشست امروز، رصد و انتقال کارگاه‌های مزاحم شهری، صنایع ریخته‌گری و طلاسازی در اصفهان بررسی و در باره کارگاه‌های طلاسازی‌ نیز مقرر شد با توجه به مصوبه احداث شهرک طلا در استان، این کارگاه‌ها در اسرع وقت به این شهرک منتقل شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی اُستانداری تصریح کرد: دستورات لازم در باره برخورد قانونی با کارگاه‌های غیرمجاز با توجه به وضعیت آلاینده‌های شهر اصفهان صادر شده است و در اسرع وقت پُلمب آنها اجرا می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار