رئیس جامعه مدرسین استان قم با بیان اینکه حشدالشعبی فرصتی برای اتحاد ملت ایران و عراق بود، گفت: حشدالشعبی با حضور مرجعیت، تأییدات مقام معظم رهبری و شهید سلیمانی امروز در جایگاهی قرار دارد که ملت ایران و عراق در مقابل توطئه‌های طراحی شده دشمنان، با اتحاد با آنها مقابله می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۴۱۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶ 02 December 2023

به گزارش تابناک قم، آیت الله حسینی بوشهری در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد الحیدری رئیس توجیه العقائدی حشدالشعبی اظهار داشت: امروز شهرت حشد الشعبی تنها محدود به عراق نیست بلکه این گروه مردمی به یک شهرت جهانی تبدیل شده است و آیه «أُسِّسَ عَلَى التَّقْوى» مصداق حشدالشعبی در قرآن است.

رییس جامعه مدرسین با بیان اینکه شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس دو رکن اصلی اقدامات و راه‌اندازی حشدالشعبی بودند، ابراز داشت: تاثیرگذاری شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس بیش‌تر از حیات آنها بود.

آیت الله حسینی بوشهری ابراز کرد: با توجه به دوران جنگ هشت ساله بین ایران و عراق که توسط دشمنان راه‌اندازی شد، خداوند فرصت ایجاد اتحاد این دو ملت و مقابله با توطئه‎گران را فراهم کرد.

رئیس جامعه مدرسین خاطرنشان کرد: افراد ضمن ورود در عرصه مبارزاتی گاهی اوقات، هیجانات و شور بر آنها حاکم می‎شود اما وظیفه ما این است که این شور و شعور را به سلسه مبانی اعتقادی تبدیل کنیم.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار