فرماندار لنگرود در گفتگو با تابناک اعلام کرد:
جلالی با اشاره به ۲۵۷ میلیارد تومان اعتبار برای رفع مشکل آب شرب ۳۹ روستای بخش مرکزی لنگرود اظهار کرد: در ۱۵ ماه گذشته نزدیک به ۵۰ کیلومتر لوله گذاری صورت گرفته است.
کد خبر: ۱۱۴۰۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷ 30 November 2023

۲۵۷ میلیارد تومان اعتبار برای رفع مشکل آب شرب ۳۹ شهر و روستای بخش مرکزی لنگرود۲۵۷ میلیارد تومان اعتبار برای رفع مشکل آب شرب ۳۹ شهر و روستای بخش مرکزی لنگرود

به گزارش تابناک گیلان فرماندار لنگرود در گفتگو با خبرنگار تابناک گیلان اظهار کرد: باتوجه به محرومیت شهرستان لنگرود در بخش آب شرب، طرحی در قالب طرح محرومیت‌زدایی به تصویب رسیده است و شهرستان لنگرود در این حوزه بعد از شهرستان رشت، دومین شهر از نظر مقدار اعتبار است.

محمدرضا جلالی با بیان اینکه اعتباری حدود ۲۵۷ میلیارد تومان برای ۳۹ روستای بخش مرکزی نیاز است تا سیستم آبرسانی به این روستاها ترمیم و بازسازی شود، اظهار کرد: در نهایت شبکه آبرسانی در این روستاها برقرار می شود تا در بخش مرکزی بتوانیم مشکل کم آبی در ایام تابستان و پیک مصرف را برطرف کنیم.

وی اشاره به اینکه در ۱۵ ماه گذشته نزدیک به ۵۰ کیلومتر لوله گذاری برای شبکه آبرسانی به روستاهای بخش مرکزی و بعضی از روستاهای بخش کومله و اطاقور صورت گرفته است، تصریح کرد: آمادگی لازم را داریم تا به محض تخصیص و تامین اعتبارات مکمل بتوانیم ادامه پروژه را اجرایی کنیم تا مردم شهرستان لنگرود از آب شرب سالم و کامل بهره‌مند بشوند.

جلالی بیان کرد: قطعا ما در بخش‌های دیگر هم نیازمند اجرای فاز‌های بعدی این طرح نیز هستیم. اجرای ادامه این فازها در دست پیگیری است تا تمامی روستاهای شهرستان لنگرود از جمله روستاهای بخش کومله و اطاقور که بشدت نیازمند آب سالم هستند تا آبرسانی در این بخش‌ها به موقع اجرا شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار