کد خبر: ۱۱۴۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲ 18 October 2015
فرماندار رودسر از خسارت 90 میلیارد ریالی سیل اخیر به تاسیسات زیربنایی این شهرستان خبر داد.

امیر جانبازی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودسر با اشاره به جاری شدن سیل اخیر در اثر بارش باران و بالا آمدن آب رودخانه‌های این شهرستان، اظهار کرد: در برآورد اولیه بالغ بر 90 میلیارد ریال به تاسیسات زیربنایی در بخش بنیاد مسکن، راه، کشاورزی، آب‌ شهری، آب روستایی و برق خسارت وارد شده است.

وی با اشاره به اینکه اکنون وضعیت عادی است و مشکل خاصی در رودسر وجود ندارد، افزود: خسارت دقیق در حال بررسی و کارشناسی است که پس از بررسی‌های لازم اعلام می‌شود.

فرماندار رودسر با اشاره به اینکه تمام راه‌ها بازگشایی شده و قطعی برق و آب نداریم، خاطرنشان کرد: در 48 ساعت گذشته بیش از 218 میلی‌متر باران در رودسر باریده است.

به گزارش فارس، در سیل اخیر بیش از 170 منزل و مغازه در سیل گیلان دچار خسارت شدند و قطع برق در برخی روستاها، تخریب راه‌های ارتباطی بعضی از مناطق روستایی به ویژه در املش، فومن، رودسر و لنگرود و تخریب چهار دهنه پل و طغیان رودخانه‌ها و ... بخشی از خسارت این بلای طبیعی بوده است.

لیلاکوه لنگرود، سیگارود، آقا شاه علیا سیاه‌کده، جاده چمخاله، سبزه‌میدان و جرافوکر لنگرود، رانکوه، بالنگه، لگموج، جورکاسر و پیل‌دره املش، چینه‌جان، ناصر‌سرا، احمد آباد، شهرک رجایی رودسر و بخش مرکزی آستارا، پیربازار رشت و... بیشترین خسارت را در سیل گیلان داشته‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار