حکم مدیر کل بنیاد مسکن گیلان؛
با برگزاری مراسمی با تقدیر از زحمات محمد عباسی، طی حکمی از سوی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان صفرعلی جعفری بعنوان سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان لاهیجان معرفی شد.
کد خبر: ۱۱۴۰۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۲ 28 November 2023

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان از لاهیجان حامد دائمی، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان به همراه حجت‌الاسلام قربان‌پور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و معاونین عمران روستایی و بازسازی و مسکن روستایی با فرهاد براتی فرماندار شهرستان لاهیجان دیدار و گفتگو کرد.

دائمی در این دیدار درخصوص مسائل و مشکلات طرح‌های عمرانی روستاهای شهرستان به بحث و تبادل نظر پرداخت و از تعامل و همکاری فرمانداری با مجموعه بنیاد مسکن تشکر کرد و خواهان مشارکت بیش از پیش بخشداری و دهیاران در اجرای طرح‌های عمرانی شد.

وی با بررسی اقدامات انجام یافته توسط این نهاد قول داد تا همکاری لازم برای حل مشکلات بعضی از روستاهای شهرستان داشته باشد.

در ادامه فرماندار شهرستان ضمن تشکر از خدمات بنیاد مسکن، تعامل مجموعه فرمانداری، بخشداری و دهیاران با بنیاد مسکن را جهت توسعه عمران و آبادانی روستاها ضروری دانست.

براتی خدمات‌رسانی بهینه به مردم را مهمترین وظیفه دانست و از مسئولین دستگاه‌های اجرایی بویژه بنیاد مسکن خواست در بخش‌های شهری و روستایی بالاخص توسعه پایداری روستایی، جلوگیری از مهاجرت مردم از روستاها به شهر، رضایت‌مندی مردم و فراهم‌سازی امکانات بیشتر مساعدت لازم را انجام دهند.

فرماندار لاهیجان بر ادامه مقاوم‌سازی مساکن روستایی و اجرای طرح هادی روستایی در روستاهای شهرستان تأکید و تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی، بخشداران و دهیاران باید زمینه همکاری با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را در روستاها فراهم کنند.

در این جلسه با تقدیر از زحمات محمد عباسی، طی حکمی از سوی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان صفرعلی جعفری بعنوان سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان لاهیجان معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار