یادواره یازده تن از شهدای اصناف شهرستان لنگرود برگزار شد
کد خبر: ۱۱۳۹۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳ 24 November 2023

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان همزمان با آغاز هفته بسیج یادواره یازده تن از شهدای اصناف شهرستان لنگرود با حضور مسئولان و بازاریان در سالن همایش اتاق اصناف این شهرستان برگزار شد.
به گزارش خبرنگارتابناک گیلان همزمان با آغاز هفته بسیج یادواره یازده تن از شهدای والامقام اصناف لنگرود با حضور امام جمعه فرماندار تنی چند از مسولین ادارات فرماندهان نظامی و انتظامی و بازاریان در سالن همایش اتاق اصناف لنگرود برگزار شد.
دراین مراسم فرمانده سپاه ناحیه لنگرود طی سخنان ضمن تبریک ایام اله بسیج به بسیجیان سلحشور و جان بر کف سپس به ماهیت و فلسفه وجودی اهداف تشکیل بسیج اشاره کرد و نقش سازنده آنان را در صحنه های مختلف سیاسی اجتماعی فرهنگی و اقتصادی برشمرد .
سرهنگ مهرزاد در ادامه از بسیجیان بعنوان پایه های مستحکم نظام در جهت استمرار حاکمیت و تلاش برای ثبات امنیت و اقتدار کشور یاد کرد.
فرمانده سپاه ناحیه لنگرود در ادامه همچنین با اشاره به اینکه بسیجیان بعنوان سرمایه های اصلی کشور در جهت اعتلای این مرزو بوم به حساب می آیند گفت :بسیج پایه های ظلم دشمن را می‌لرزاند تا جایی که با شنیدن نام بسیج و بسیجیان از رسیدن به اهداف پلید خود باز می‌ایستد.
فرمانده سپاه ناحیه لنگرود در ادامه سخنانش ضمن تجلیل از مقام استوار و والای یازده تن از شهدای اصناف لنگرود یاد و خاطره این شهدای گرانقدر و والا گهر را گرامیداشت و اظهار کرد : شهدا سند زنده در برگ زرین تاریخ کشور هستند.
و بعنوان سرمایه های به جا مانده ضمن پاسداشت خون آنان نحوه چگونگی راه مبارزه شهدای عزیز را به نسل‌های آینده یادآور و منتقل نماییم.
سرهنگ مهرزاد فرمانده ناحیه سپاه لنگرود در سخنان پایانی خود نابود اسراییل صهیونیست را یادآور شد و افزود تنها راه نجات دین و اسلام همان نابودی اسراییل صهیونیست است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار