کد خبر: ۱۱۳۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳ 18 October 2015
معاون امور هماهنگی و عمرانی استاندار گیلان گفت: سیل روز گذشته گیلان تلفات جانی نداشت.

حجت شعبان‌پور امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت سیل‌زدگی گیلان ناشی از بارش شدید باران روز گذشته اظهار کرد: بارندگی روز گذشته به تاسیسات زیربنایی و روبنایی استان حدود 60 میلیارد تومان خسارت وارد کرد که در حال بررسی است.

وی با بیان اینکه در سیل اخیر تلفات جانی نداشتیم، تصریح کرد: میزان دقیق خسارت ناشی از سیل اخیر گیلان در حال کارشناسی و بررسی است.

معاون امور هماهنگی و عمرانی استاندار گیلان با اشاره به اینکه بیش از 170 منزل و مغازه در سیل گیلان دچار خسارت شدند، خاطرنشان کرد: قطع برق در برخی روستاها، تخریب راه‌های ارتباطی بعضی از مناطق روستایی به ویژه در املش، فومن، رودسر و لنگرود و تخریب چهار دهنه پل و طغیان رودخانه‌ها و ... در سیل اخیر خسارت دیدند.

به گزارش فارس، امدادرسانی در بیشتر مناطق سیل‌زده به‌ویژه شرق گیلان تا عادی شدن کامل وضعیت ادامه دارد.

طبق اعلام علیرضا خصوصی مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر گیلان، بیشترین خسارات سیل در مناطق پیربازار رشت، لیلاکوه لنگرود، سیگارود، آقا شاه علیا سیاه‌کده، جاده چمخاله، سبزه‌میدان و جرافوکر لنگرود، رانکوه، بالنگه، لگموج، جورکاسر و پیل‌دره املش، چینه‌جان، ناصر‌سرا، احمد آباد، شهرک رجایی رودسر و بخش مرکزی آستارا رخ داد که تیم‌های امدادی همچنان در این مناطق حضور دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار