خانوار‌های دارای چهار فرزندکمتر از ۲۰ سال در استان اصفهان برای ثبت نام و دریافت زمین رایگان تا پایان امسال فرصت دارند.
کد خبر: ۱۱۳۷۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۵ 11 November 2023

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت:بر اساس بند «ح» تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۲، به منظور حمایت از خانواده و تحقق جوانی جمعیت، وزارت راه و شهرسازی مکلف است در سال ۱۴۰۲ یک قطعه زمین یا واحد مسکونی به صورت رایگان در قالب شرایط مندرج در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به خانواده‌های دارای چهار فرزند و بیشتر کمتر از ۲۰ سال اختصاص دهد.
علیرضا قاری قرآن افزود: خانواده‌های واجد شرایط تا پایان سال فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه طرح‌های جامع حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir ثبت نام کنند.
وی ادامه داد: اگر به هر علتی تامین زمین برای حائزان شرایط قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهر‌های محل سکونت فعلی امکان پذیر نبود، امکان انتخاب شهر دیگر امکان پذیر است.
قاری قرآن افزود: در شهر‌های کمتر از ۵۰۰ هزار نفر، یک قطعه زمین تا سقف ۲۰۰ متر مربع به خانواده تعلق می‌گیرد و در شهر‌های بزرگتر، واگذاری به صورت واحد‌های مسکونی است.
مدیر کل راه و شهرستان استان اصفهان گفت: از چهار هزار و ۶۰۰ سرپرست خانوار ثبت نام کننده برای مزایای مسکن، قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، در این استان، حدود سه هزار و ۶۰۰ سرپرست خانوار حائز شرایط هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار