مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با تاکید بر تمرکز این صندوق برای حمایت از مشاغل دانش بنیان، مشاغل خرد و کوچک و استفاده از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های استان اصفهان در زمینه اشتغالزایی، گفت: این صندوق تا پایان امسال ۱۰ هزار فرصت شغلی پایدار در بخش‌های مختلف ایجاد می‌کند.
کد خبر: ۱۱۳۷۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵ 09 November 2023

هادی آقابابایی، مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید در سفر دو روزه به استان اصفهان، علاوه بر دیدار با استاندار اصفهان از دفاتر و نمایندگی‌های این صندوق در شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، فلاورجان، نجف‌آباد، تیران و کرون، خوانسار و نطنز بازدید کرد.

مدیر عامل صندوق کارآفرینی در بازدید از کارخانه پهپادهای کشاورزی ویژه سم‌پاشی و دفع آفات نباتی مزارع و باغات کشاورزی در استان اصفهان، گفت: این مجموعه از ظرفیت تولید سالانه ۱۰۰ فروند پهپاد برخوردار است و صندوق کارآفرینی امید با ارائه بیش از ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات از محل منابع تسهیلات اشتغال پایدار روستایی از این مجموعه تولیدی حمایت کرده است. 

وی با اشاره به بازدید خود از شهرک علمی تحقیقاتی استان اصفهان، افزود: یکی از حوزه‌هایی که در بحث اشتغال تاثیرگذار است، شرکت‌های دانش بنیان و فناور است و برهمین اساس یکی از برنامه‌های این صندوق، ارائه تسهیلات برای حمایت از این شرکت‌ها است.

آقابابایی ادامه داد: انتظار داریم با افزایش حمایت‌های مالی، و با افزایش شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور مستقر در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان، تولید ناخالص داخلی کشور در حوزه اقتصاد دانش‌بنیان افزایش یابد و اقتصاد کشور بیش از پیش شکوفا و توان شرکت‌های دانش بنیان نیز برای توسعه و افزایش سطح اشتغال‌زایی، افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به دیدار خود با استاندار اصفهان گفت: در این جلسه گزارشی از برنامه‌های این صندوق در استان اصفهان ارائه شد و متقابلا استاندار اصفهان نیز از برنامه‌های حمایتی این صندوق در زمینه ارائه تسهیلات به منظور حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، مشاغل خرد و همچنین طرح‌های اشتغال‌زایی در روستاها و مناطق محروم استان تقدیر کردند. 

هادی آقابابایی، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید، و هیئت همراه در طی سفر دو روزه خود به استان اصفهان از دفاتر شعب این صندوق در شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، نطنز، گلپایگان، خوانسار، نجف آباد، تیران و کرون بازدید به عمل آورد و در روند فعالیت این شعب قرار گرفت. بازدید از شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان، دیدار با استانداری اصفهان، بازدید از صنایع دستی آقاجان از دیگر برنامه‌های سفر دو روزه مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید به استان اصفهان بود. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار