نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: درخصوص اشتغال فرزندان نیروهای مسلح، تلاش کنید با ایجاد شرکت‌های کارآفرینی و یا تعاونی‌های اشتغال آفرینی که نیروهای مسلح مسلط بر آن هستند مانند تأمین قطعات خودروهای نظامی و یا گرفتن سهمیه در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، این مهم را برطرف کنید.
کد خبر: ۱۱۳۷۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۳ 09 November 2023

به گزارش تابناک بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر صبح امروز در دیدار با مدیر خدمات درمانی نیرو‌های مسلح و اتکا اظهار داشت: از اینکه کار شما در سطح ملی به عنوان الگو مطرح شده و همایش برنامه جامع ملی در بوشهر برگزار می‌شود بسیار خرسندم.

وی افزود: قدرت ملی و اقتدار بین‌المللی کشور بستگی به قدرت و اقتدار نیرو‌های مسلح آن کشور دارد، به همین دلیل در محاسبات مدیریتی نظام یکی از مولفه‌های قدرت یک کشور توانمندی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری نیرو‌های مسلح آن است.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: توجه به نیرو‌های مسلح توجهی راهبردی است و مانند سایر نهاد‌ها نگاه خدماتی محض نیست، بنابراین تاثیرش در حوزه مدیریت دفاعی و نظامی کشور نمود پیدا می‌کند.

نماینده، ولی فقیه در استان با بیان اینکه یک نظامی نباید دغدغه زندگی داشته باشد و حداقل‌ها باید برایش مهیا باشد اظهار کرد: یکی از موارد مهم و ضروری، مدیریت مسکن برای نیرو‌های مسلح است که طبق آمار، تعاونی‌ها به دلیل اختلاف قیمت‌ها نتوانستند به خوبی رشد کنند و باعث مشکلاتی در استان و کشور شده که باید برای آن‌ها تدبیر شود.

آیت الله صفایی بوشهری در خصوص ارتقاء سطح درمان گفت: بیشترین مشکل در این زمینه در حوزه بازنشستگان است و تقریباً ۳۷ از بیماران این مجموعه، بیماران خاص هستند، بنابراین باید روی پیشگیری توجه ویژه‌ای شود، همچنین در عرصه درمان، سرعت در تشخیص و اصل درمان به بهترین شکل برای آن‌ها صورت پذیرد.

امام جمعه بوشهر با تأکید بر اهمیت اشتغال فرزندان نیرو‌های مسلح گفت: تلاش کنید با ایجاد شرکت‌های کارآفرینی و یا تعاونی‌های اشتغال آفرینی که نیرو‌های مسلح مسلط بر آن هستند مانند تأمین قطعات خودرو‌های نظامی و یا گرفتن سهمیه در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، این مهم را برطرف کنید.

وی با اشاره به اینکه برخی نیرو‌های بازنشسته همچنان جوان و سرحال هستند عنوان کرد: از آن‌جا که این نیروها، سرمایه‌های علمی و تجربی نظام در کار خود هستند، می‌توانند با ایجاد شرکت‌های مشاوره‌ای و کارآفرینی به عنوان مشاور به کار گرفته شوند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه خانواده‌های نیرو‌های مسلح به صورت غیر مستقیم در خدمت نیرو‌های مسلح نظام هستند بر اهمیت وضعیت نشاط و روحیه خانواده‌ها تأکید کرد و گفت: تلاش کنید با احداث اردوگاه‌های فرهنگی، تفریحی و ورزشی و یا کشتی تفریحی بزرگ و استفاده از ظرفیت دریا به ایجاد این نشاط برای خانواده‌ها کمک شود.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار