رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ایلام؛
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ایلام اظهار داشت : کمیته امداد کاربردی ترین و موثرترین خدمات را به نیازمندان ارائه می‌دهد.
کد خبر: ۱۱۳۶۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰ 09 November 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ دوست محمدی در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان گفت : نظام اداری و تشکیلاتی کمیته امداد از نظامهای علمی و به روز شده کشورمان است و به همین خاطر شاهد پویایی در حوزه خدمت رسانی این دستگاه هستیم.

وی افزود :  کمیته امداد از دستگاه‌هایی است که در حوزه خدمت رسانی به نیازمندان و جامعه هدف، همواره اهداف خود را عملیاتی و محقق کرده است.

دوست محمدی ادامه داد : نظام اداری و تشکیلاتی کمیته امداد از نظامهای علمی و به روز شده کشورمان است و به همین خاطر شاهد پویایی در حوزه خدمت رسانی این دستگاه هستیم.

مدیرکل کمیته امداد استان نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از خدمات کمیته امداد استان گفت: گستردگی جامعه هدف کمیته امداد و متنوع بودن نیازهای آنان مأموریت‌های کمیته امداد را دشوار کرده است.

 ناصر مرادی با عنوان اینکه در راستای توانمندسازی خانواده‌ها، اشتغال و کارآفرینی از مهم ترین برنامه های امداد است گفت: در این زمینه نیازمند همکاری بانک‌ها و حمایت مدیران استانی هستیم.

وی با اشاره به موفقیت کمیته امداد در زمینه اشتغال و کسب رتبه های نخست و سوم کشوری برای فعالیت اشتغال‌زایی سال گذشته گفت: نظارت دقیق بر اجرای طرح‌ها و بازدیدهای مستمر در این زمینه موفقیت این طرح‌ها را در پی داشته است./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار