نخستین همایش در بزرگ‌ترین رویداد فرا استانی
کد خبر: ۱۱۳۶۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۱ 08 November 2023

در حوزه توانمندی کسب و کار با بهره گیری از روش‌های نوین برگزار شددر حوزه توانمندی کسب و کار با بهره گیری از روش‌های نوین برگزار شددر حوزه توانمندی کسب و کار با بهره گیری از روش‌های نوین برگزار شددر حوزه توانمندی کسب و کار با بهره گیری از روش‌های نوین برگزار شددر حوزه توانمندی کسب و کار با بهره گیری از روش‌های نوین برگزار شددر حوزه توانمندی کسب و کار با بهره گیری از روش‌های نوین برگزار شددر حوزه توانمندی کسب و کار با بهره گیری از روش‌های نوین برگزار شددر حوزه توانمندی کسب و کار با بهره گیری از روش‌های نوین برگزار شددر حوزه توانمندی کسب و کار با بهره گیری از روش‌های نوین برگزار شددر حوزه توانمندی کسب و کار با بهره گیری از روش‌های نوین برگزار شد

بگزارش تابناک گیلان در این همایش دکتر حسام ذالبگی استاد دانشگاه اقتصاد تهران ،مهندس محمدرضا مولایی پژوهشگر و ایده پرداز کسب و کارهای نوین و خانم دکتر معصومه دانشور مدرس دانشگاه و استاد کسب و کارهای خرد در آکادمی کشور موارد ایجاد و توسعه مشاغل و اهمیت تبلیغات مشاغل پس از تولید محصولات و ارائه آنها به بازار پرداختند.
یزدان شعبانی مدیر کل بیمه اجتماعی کشاورزان ،روستائیان و عشایر در مورد اهمیت و جایگاه و خدمات شایانی که این بیمه به روستاییان دارد ایراد داشتند و اظهار کردند ما بدنبال تامین رفاه و معیشت و آیندهقطر نجیب و مولد کشاورز و روستایی هستیم .

محمد حیدری، فرماندار رودسر نیز موضوع کار و کارآفرینی را یک مقوله بسیار مهم دانست که با حیات جامعه بشری در ارتباط است و خاطرنشان کرد: هر جامعه ای که بخواهد به قوام و استحکام و پایداری و ماندگاری و مانایی دست پیدا کند، باید در آن جامعه کار به درستی انجام شود.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی حرف اول را در توسعه جامعه بشری می زند، تصریح کرد: اگرچه در عصر ماشین و ربات هستیم، اما تکنولوژی نمی تواند جایگزین انسان شود؛ در واقع ماشین ها نیز محصول ایده و عقیده و باورهای انسان هستند و انسان با دستیابی به حوزه های دانش و فرادانش موجبات پیشرفت ماشین آلات را فراهم می کند.

فرماندار رودسر، کارآفرینان را صاحب خلاقیت و ابتکار دانست که ایده های خود را به عمل تبدیل کرده اند و گفت: کارآفرینان به عنوان خالقان نوگرایی باید در مخاطب خود اعتماد و اطمینان ایجاد کنند تا جامعه پذیرش ایده آنان را داشته باشد.

حیدری با بیان اینکه تبلیغات حرف اول و آخر را در مدیریت ذهنی می زند، اظهار کرد: کارآفرینان باید خودتبلیغی کنند تا بتوانند کالای تولیدی خودشان را به فروش برسانند لذا مسئله بازاریابی مهم است و باید کالاهای تولید شده را در بازار عرضه کنیم.

 

فائزه قنبرزاده رییس هیات مدیره شرکت تعاونی کارآفرینان برتر رودسر با بیان اینکه بانوان در عرصه خدمات و اشتغال سهم بسزایی دارند و در حوزه سیاسی ،اجتماعی ، کشاورزی ، گردشگری و صنایع دستی بقدری قدرتمند هستند که می‌توانند به جایگاه بالائی برسند زنان همیشه ثابت کردند که نقش آفرینی شان در تمامی عرصه کمتر از مردان نیست در ادامه اظهار کردند‌که بزودی نمایشگاه دائمی سنتی در شهر رودسر برپا خواهد گردید تا بانوان مشاغل خانگی و صنایع دستی تولیدات خود را به بازار فروش عرضه نمایند.
آقای کامبیز مناف نسب کارآفرین و اولین دامدار در ایران که در پرورش گوسفندان چند قلو زا با روش آمیخته گری در دو طبقه فعالیت دارند و تماما زیر گوسفندان پالت جهت کیفیت و سلامت هر چه بیشتر بره تعبیه کرده اند و دارای ۱۹ نفر نیروی کار بصورت مستقیم و غیر مستقیم هستند.
آقای مهندس علی جعفری مدیر عامل شرکت آی نو تی (inoti ) کارآفرین دیگر درحوزه فضای مجازی از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات کدهای USSD می باشد. آی نوتی (iNoti) شرایطی را برای کاربرانش فراهم کرده است تا بتوانند با پرداخت هزینه کمتری نسبت به اپراتورها، کدهای USSD را خریداری سالانه نمایندهمچنین این امکان فراهم شده است تا قبل از خرید کدهای یو اس اس دی ، کد مورد نظر را به مدت سه ساعت رزرو نموده و به صورت رایگان از آن استفاده نمایند.
در این همایش دکتر نصرتی مدیر کل امور اشتغال اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان گیلان،معاون امور برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری،جمعی از مدیران ادارات ،اعضا شورای شهر و جمعی از کارآفرینان حضورداستند و از کارآفرینان برتر شهرستان تجلیل بعمل آمد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار