رئیس واحد استانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای بوشهر گفت: خود اشتغالی، کارآفرینی و کمک به بهره‌وری نیروی کار، هدف اصلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای است.
کد خبر: ۱۱۳۶۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰ 07 November 2023

به گزارش تابناک بوشهر؛ احسان بهمیاری رئیس واحد استانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای بوشهر صبح امروز در آئین خوش آمدگویی به دانشجویان نو ورود آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران بوشهر (الزهرا) اظهار داشت: خود اشتغالی، کارآفرینی و کمک به بهره‌وری نیروی کار، هدف اصلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای است و رسالت این دانشگاه تربیت تکنسین ماهر و پنجه‌های کارآمد است.

وی افزود: دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان بوشهر تلاش می‌کند از طریق تربیت نیروی ماهر و تکنسین، شایسته و کارآفرین و نیز تعامل با مراکز صنعتی و بخش‌های دولتی و خصوصی، زمینه‌های لازم برای کسب مهارت، اشتغال و کارآفرینی دانشجویان و فارغ التحصیلان را فراهم کند.

این مقام مسؤول تحصیل در دانشگاه را یک عبادت الهی دانست و گفت: دانشجویان با برنامه ریزی باید این فرصت را مدیریت کنند تا بر بسیاری از مشکلات زندگی خود پیروز شوند.

اجرای موسیقی ملی و حماسی محمد امین فرامرزی خواننده ملی، تقدیر از دانشجویان برتر و فعال فرهنگی و پژوهشی و ارائه نکات مهم قوانین و مقررات آموزشی از دیگر برنامه‌های این آئین بود.
منبع/فارس

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار