فرماندار رضوانشهر:
فرماندار رضوانشهر گفت: تفکر بسیجی و جهادی در کارها باعث پیشرفت کشور می شود.
کد خبر: ۱۱۳۶۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۸ 06 November 2023

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان از رضوانشهر؛ امروز دوشنبه پانزدهم آبان مهندس سید نادر صفوی میرمحله در اجلاسیه مجمع عالی بسیج این شهرستان که با حضور مسئولین، بسیجیان، جمعی از شوراهای اسلامی و دهیاران برگزار شد، با اشاره به تفکر بسیجی در ۸ سال دفاع مقدس و وصایای شهدا، گفت: امروز با تفکر بسیجی و همکاری مجمع عالی بسیج در کارگره های مختلف می توانیم خیلی از کارهای بزرگ و زیرساختی در شهرستان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی مختص به یک لباس نیست، افزود: تفکر بسیجی یعنی همان شعار دولت " تفکر جهادی،مردمی، عملی و تفکری که از بطن مردم است می باشد که با این تفکر می توانیم به خیلی از چشم اندازها نزدیک شویم.

فرماندار رضوانشهر ادامه داد: در دولت مردمی اثبات کردیم با کمک اعضای شورای تامین ، مدیران و مجمع عالی بسیج رضوانشهر با تفکرات بسیجی گام های اساسی در حوزه زیرساخت های شهرستان داشته باشیم.

صفوی با اشاره به اینکه دولت مردمی توجه ویژه ای به زیرساخت ها دارد، خاطرنشان کرد: زیرساخت ها باید تقویت بشود تا بتوانیم طرح های بزرگی در راستای اشتغال ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی و جهادی در کارها باعث پیشرفت کشور می شود، گفت: دولت مردمی برنامه دارد با ایجاد و تقویت زیرساخت ها در روستاها آن روش معکوس مهاجرت را ایجاد کند.

نماینده عالی دولت در رضوانشهر با اشاره به طرح تکام دولت که در راستای توانمندسازی، کارآفرینی و مردم محور است، گفت: نظام ۱۶ گانه طرح تکام در شهرستان در حال اجرا می باشد، ان شاءا... بتوانیم با کمک مجمع عالی بسیج شهرستان و تعامل و هماهنگی بین دستگاه ها در راستای محور توسعه روستا با شناسایی ظرفیت ها گام های موثری برای شهرستان برداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار