رئیس اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری گفت: این مجموعه از پیشنهاداتی که در راستای بهبود فضای کسب و کار در استان ارائه می‌شود حمایت می‌کند.
کد خبر: ۱۱۳۶۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۱ 05 November 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، شهرام زارع عصر امروز در جلسه کمیسیون کارآفرینی، توسعه اقتصاد و دانش‌بنیان اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری گفت: اتاق بازرگانی استان از پیشنهاداتی که در راستای بهبود فضای کسب و کار ارائه می‌شود حمایت می‌کند و اعضای این کمیسیون نیز می‌توانند با ارائه نظرات کارشناسی در تحقق این موضوع کمک کنند.

رئیس اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با توجه به اینکه اعزام نمایندگان کمیسیون‌های موجود در اتاق‌های بازرگانی سطح کشور به نمایشگاه‌های بین‌المللی در دستور کار اتاق بازرگانی ایران قرار دارد هرساله بودجه‌ای به این امر اختصاص پیدا می‌کند چرا که حضور در این نمایشگاه‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و می‌تواند تاثیرات مطلوبی داشته باشد.

وی افزود: کمیسیون تسهیل و رشد محصولات دانش‌بنیان اتاق بازرگانی ایران بسیار قوی است بنابراین توصیه می‌شود اعضای کمیسیون کارآفرینی اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری نیز اقدامات و فعالیت‌های کمسیون ذکر شده را رصد کرده و از آن‌ها ایده بگیرند.

تهیه پیش‌نویس نقشه راه دانش‌بنیان کشور

در ادامه این جلسه ایمان اخوان رئیس کمیسیون کارآفرینی، توسعه اقتصاد و دانش‌بنیان اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر نقشه راه دانش‌بنیان کشور تهیه شده و پیش‌نویس این نقشه در اختیار اتاق بازرگانی ایران قرار دارد.

وی ادامه داد: پارلمان بخش خصوصی باید تا ۲ هفته آینده پیشنهادات خود در خصوص نقشه راه دانش‌بنیان اقتصاد در ایران را به اتاق بازرگانی ارائه کند.

اخوان خاطرنشان کرد: پیش‌نویس نقشه راه دانش‌بنیان اقتصاد در ایران به اعضای کمیسیون کارآفرینی، توسعه اقتصاد و دانش‌بنیان اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری ارائه شده و مقرر است پس از ارائه نظرات اعضا و جمع‌بندی آن‌ها به کمیسیون تسهیل و رشد محصولات دانش‌بنیان اتاق ایران ارسال شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار