مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با بیان اینکه صندوق کارآفرینی امید در ۲ سال فعالیت دولت سیزدهم توانسته به بیش از ۷۰ هزار طرح در سراسر کشور تسهیلات پرداخت کند، اظهار داشت: این تسهیلات زمینه ایجاد بیش از ۲۰۰ هزار فرصت شغلی را در کشور ایجاد کرد.
کد خبر: ۱۱۳۴۱۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۱ 25 October 2023

به گزارش تابناک زنجان، نعمت‌الله رضایی، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید بعد از ظهر امروز در حاشیه جلسه کارگروه اشتغال استان زنجان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه صندوق کارآفرینی امید در ۲ سال فعالیت دولت سیزدهم توانسته به بیش از ۷۰ هزار طرح در سراسر کشور تسهیلات پرداخت کند، اظهار داشت: این تسهیلات زمینه ایجاد بیش از ۲۰۰ هزار فرصت شغلی را در کشور ایجاد کرد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با بیان اینکه هدف‌گذاری که برای سال‌جاری انجام شده است قرار بر این است که ۷۰ هزار طرح مورد حمایت این صندوق قرار بگیرد، تصریح کرد: امیدواریم با اجرا و حمایت از این طرح‌ها فعالیت‌های خرد، کوچک و متوسط در سطح کشور و استان زنجان رونق پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه نرخ مشارکت اقتصادی در استان زنجان به بیش از ۵۱ درصد رسیده است، ادامه داد: همچنین نرخ بیکاری نیز در این استان طبیعی است.

رضایی با اشاره به اینکه طبق برنامه‌ریزی‌ها طی سال‌جاری صندق کارآفرینی امید بیش از یک هزار و ۷۰۰ طرح را در استان زنجان مورد حمایت قرار می‌دهد، گفت: در این راستا تا پایان امسال ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به این طرح‌ها پرداخت که بر اساس برآورد‌ها زمینه اشتغال بیش از ۳ هزار نفر فراهم می‌شود.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید افزود: در شش ماهه نخست تاکنون بیش از ۸۰۰ طرح به میزان یک هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده‌اند.
منبع/فارس

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار