سرپرست تیم فوتبال ساحلی دریانوردان پارس جنوبی:
سرپرست تیم فوتبال ساحلی دریانوردان پارس جنوبی گفت: نتیجه بازی ناتمام این تیم برابر قوی سپید انزلی که به دلیل رفتارهواداران تیم میزبان متوقف شد از سوی کمیته انضباطی مشخص خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۳۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲ 17 October 2015
تابناک بوشهر: حسین طبیب نژاد روزشنبه درگفت و گو با خبرنگاران در بوشهر افزود: بازی های تیم دریانوردان برابر سپید رود رشت و قوی سپید انزلی به دلیل رفتار تماشاگران این دو تیم همیشه سخت و دشوار بوده است.

وی با بیان اینکه امنیت این بازی به نحو مطلوبی تامین نشد گفت: پس از اینکه داور برای دریانوردان اعلام پنالتی کرد و تبدیل به گل سوم و مساوی شدن بازی شد، یکی از هواداران تیم حریف با پرتاب آب معدنی به سمت داور باعث شد تا وی بازی را نیمه تمام بگذارد.

طبیب نژاد بیان کرد: در این دیدار سرپرست و سرمربی تیم دریانوردان پارس جنوبی نیز مورد ضرب و شتم هواداران تیم قوی سپید انزلی قرار گرفتند که با وقوع چنین شرایطی، ادامه روند بازی غیرممکن شده بود.

تیم دریانوردان پارس جنوبی از هفته پنجم مسابقه های لیگ برتر فوتبال ساحلی روز گذشته میهمان تیم قوی سپید انزلی بود که به دلیل محیا نبودن شرایط امنیتی این بازی داور این دیدار بازی را نیمه تمام گذاشت.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار