مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران:
مرکز نوآوری و کار آفرینی "بافقی نو" در راستای توسعه اکوسیستم و تکمیل زیرساخت های نوآوری و کارآفرینی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در محل دانشگاه آزاد اسلامی بافق راه اندازی شده است.
کد خبر: ۱۱۳۳۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹ 21 October 2023
 
 
به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، مجتبی حمیدیان هدف از راه اندازی این مجموعه را توسعه فرهنگ کارآفرینی، آموزش و توسعه فعالیت های نوآورانه و کارآفرینانه نوجوانان و جوانان علاقمند به این حوزه دانست و گفت: "بافقی نو"با ایجاد یک فضای مناسب و درشأن مردم شهرستان بافق سعی دارد تیم ها و هسته های اشتغال را شکل دهد.
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران افزود: این مجموعه با کنار هم قراردادن خانه نخبگان، خانه خلاق، خانه صنعت و استارتاپ ها قصد دارد هم افزایی بیشتری بین کارآفرینان ایجاد کند و با ساماندهی فضای کارآفرینی و اشتغال شهرستان یکپارچگی در اقدامات و فعالیت های ارگان های متولی اشتغال ایجاد نماید.
حمیدیان با اشاره به دستاوردهای مرکز نوآوری و کارآفرینی بافقی نو گفت: راه اندازی یک واحد صنعتی و سه واحد کارگاهی، راه اندازی ۲۰ شغل خانگی، برگزاری دو دوره تربیت کارآفرین، جذب و حمایت از ایده های نوآورانه برخی از دستاوردهای این مرکز است.
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی تصریح کرد: بافقی نو، دارای بخش های پشتیبانی مختلفی از جمله فضای کار اشتراکی، سالن جلسات و دورهمی، خانه رسانه و تولید محتوا، خانه بازی و سرگرمی، کافه و بخش اداری است. در این مرکز سعی شده محیطی دلنشین برای علاقمندان مهیا شود.
وی اظهار داشت: مرکز نوآوری و کارآفرینی بافقی نو محلی برای حضور ‌جوانان جهت شرکت در فعالیت ها و رویدادهای کارآفرینی بوده و متعلق به همه شهروندان بافقی است.
وی در پایان گفت: فرصت را غنیمت شمرده و از همه علاقمندان و دوست داران کار آفرینی و نوآوری دعوت می کنم تا یاری گر  این مجموعه برای رسیدن به اهداف و دستاوردهایی در راستای آبادانی هرچه بیشتر شهرستان بافق باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار