در نشست توجیهی آموزشی هیات های اجرایی شهرستان لنگرود:
کد خبر: ۱۱۳۲۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۱ 19 October 2023

تقویت مشارکت و سلامت در انتخابات پیش رو مهم ترین مسئله است .تقویت مشارکت و سلامت در انتخابات پیش رو مهم ترین مسئله است .تقویت مشارکت و سلامت در انتخابات پیش رو مهم ترین مسئله است .

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان لنگرود نشست توجیهی- آموزشی هیات های اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور محمدرضــــــــا جــــــلالــــی فرماندار شهرستان و شفیعی دبیر ستاد انتخابات استان گیلان در سالن اجتماعات فرمانداری لنگرود برگزار شد به گزارش خبرنگارتابناک گیلان.

طی این نشست که اعضای هیات های اجرایی حوزه انتخاباتی مرکز لنگرود ، کومله و اطاقور وبا حضور اعضای محترم هیات نظارت حضور داشتند فرماندار شهرستان ضمن تسلیت به مناسبت شهادت کودکان و زنان فلسطینی در غزه توسط رژیم سفاک صهیونیستی و اعلام انزجار از این حرکت سفاکانه غده سرطانی منطقه، با تاکید بر راهبردهاو توصیه های انتخاباتی رهبر معظم انقلاب بیان کرد: الگوی مردم سالاری دینی انقلاب اسلامی ایران در سراسر دنیا بی نظیر است .

وی تاکید کرد: رکن مجلس شورای اسلامی ایران از انتخاباتی ترین و مشارکت جویانه ترین ارکانی است که ثمره اساسی مردم سالاری دینی می باشد. فرماندار لنگرود با اشاره به تلاش دشمنان اسلام و معاندین انقلاب بر ناکارامد جلوه دادن این رکن رکین در جهت ناامید کردن مردم برای حضور در انتخابات وکاهش مشارکت عمومی بر سعی و تلاش همه جانبه هیات های اجرایی و مسئولین در موضوع سلامت انتخابات و تبعیت از قانون تاکید کرد.

طی این نشست مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گیلان و دبیر ستاد انتخابات استان به تشریح و بررسی موادی از قانون انتخابات پرداخته و به ابهامات و پرسش های مطروحه توسط اعضا پاسخ داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار