کد خبر: ۱۱۳۲۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۸ 19 October 2023

بارش ۱۱۷ میلیمتری در لنگرود/ رفع آبگرفتگی معابر تا ساعات آیندهبارش ۱۱۷ میلیمتری در لنگرود/ رفع آبگرفتگی معابر تا ساعات آیندهبارش ۱۱۷ میلیمتری در لنگرود/ رفع آبگرفتگی معابر تا ساعات آیندهبارش ۱۱۷ میلیمتری در لنگرود/ رفع آبگرفتگی معابر تا ساعات آینده

تابناک/گیلان فرماندار لنگرود، از بارش ۱۱۷ میلیمتری باران در لنگرود خبر داد و گفت: مشکل خاصی در شهرستان وجود دارد و فقط دچار آبگرفتگی هستیم.

محمدرضا جلالی در گفت وگو با خبرنگارتابناک گیلان، با اشاره به بارش شدید باران در شهرستان لنگرود طبق پیش بینی هواشناسی، اظهار کرد: از غروب دیشب تا صبح امروز شاهد بارندگی شدید در سطح لنگرود بودیم و بارش ۱۱۷ میلیمتری به ثبت رسید.

وی با بیان اینکه شهرستان لنگرود بیشترین بارش را طی ۲۴ ساعت گذشته ثبت کرده است، افزود: این بارندگی شدید موجب آبگرفتگی برخی از معابر و کوچه ها شد و لذا نیروهای امدادی و خدماتی و شهرداری ها پای کار هستند تا آب را به مسیر هدایت کنند.

 

فرماندار لنگرود از رفع کامل مشکل آبگرفتگی سطح شهر تا ساعات آینده خبر داد و بیان کرد: مشکل خاصی در شهرستان وجود دارد و فقط دچار آبگرفتگی هستیم که به زودی شرایط به حالت عادی باز می گردد.

جلالی هدایت آب های سطحی و روان آب ها و اصلاح شبکه فاضلاب را نیازمند اعتبارات لازم دانست و گفت: طی ماه های آینده برخی از پروژه های شهرداری را اجرایی خواهیم کرد که در پی آن مشکل آبگرفتگی تا حدودی حل می شود.

وی از شناسایی ۲۵ نقطه آبگیر در سطح شهر لنگرود خبر داد و بیان کرد: شبکه انتقال آب های سطحی جزو پروژه های مهم شهرداری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار