نشست هم اندیشی اعضای شورا و شهردار شلمان با دکتر پرویز محمدنژاد نماینده مردم و روسای ادارات
کد خبر: ۱۱۳۲۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۲ 17 October 2023

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان ؛ نشست هم اندیشی اعضای شورا و شهردار شلمان با دکتر پرویز محمدنژاد نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی یک شنبه ۲۳مهر ماه با حضور روسای ادارات ثبت اسناد ، ابفا ، آب منطقه‌ای،راهداری ،جهادکشاورزی،بنیاد مسکن؛ در سالن اجتماعات شورا تشکیل شد.

دکتر پرویز محمدنژاد با تحسین از عملکرد بی نظیر سرپرست شهرداری شلمان گفت : مردم عملکردها را می بینند و بهترین قضاوت را می‌کنند.
وی اظهار داشت : شهرداری و اعضای شورا با همکاری و همدلی در مجموعه های خود و ایجاد تعامل مثبت می‌توانند مشکلات را در سطح شهر برطرف و کارهای بزرگی انجام دهند.
دکتر محمدنژاد با اشاره به اینکه نگاه بنده به شهر شلمان خاص و درجهت تحول ،رشد و توسعه می باشد افزود : با اقداماتی که تا به امروز با همت دکتر رنجبر و اعضای شورا صورت گرفته از جمله دیوارچینی رودخانه شلمان و مباحث گردشگری می‌توان این امید را داشت که در آینده شهر شلمان بهترین موقعیت و جایگاه را از لحاظ اقتصاد و گردشگری در سطح استان وشهرستان را خواهد داشت .
وی افزود : بنده در کارهای عمرانی بزرگ این شهر پای کار بوده و هستم و حمایت همه جانبه را خواهم داشت تا بذر امید در دل مردم کاشته شود و هر روز گامهای رو به جلو را شاهد باشیم .
در ادمه سرپرست شهرداری شلمان با بیان اینکه ما نماینده ای داریم که هر ماه برای پیگیری امور شهری در جمع اعضای شورا می نشیند و همین موضوع حرکت های بسیار مثبتی را با تلاش و پیگیری اعضای شورا در این شهر رقم زده است .
وی در بخش دیگر سخنانش گفت: دیواره حفاظتی رودخانه شلمان با تامین اعتبارات ۹ میلیاردی از سوی نماینده تا به امروز پیشرفت فیزیکی خوبی داشته است بطوریکه در بارندگی شدید چند روز گذشته هیچ مشکلی نداشتیم لذا برنامه شهرداری ادامه این مسیر( احداث دیواره حفاظتی) تا پایین دست خالجیر است که انتظار داریم مجدد با دستان نماینده محترم تامین اعتبار شود .


اصغری سخنگوی شورا نیز در این جلسه از اقدامات وحمایت خوبی که نماینده محترم در شهر شلمان در جهت حل مشکلات و موانع مدیریت شهری انجام داده است تشکر کرد

وی در خصوص صدور سند مالکيت زمین‌هایی که در گذشته نقشه برداری شده بود و مواردی از جمله حفر یک حلقه چاه جدید در بالا محله و دیگر موضوعات این شهر صحبت نمود و افزود: امیدواریم با همراهی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی این مشکلات مطرح شده برطرف شود.

در این جلسه هر کدام از روسای ادارات به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و در نهایت درباره ساختمان اداره برق شلمان و واگذاری کنتوربرق پاساژ شهرداری و موضوعاتی از قبیل تعمیرات پمپاژهای بیجار پشت محله ، حفره حلقه چاه جدید در بالامحله و لوله گذاری سه کیلومتر در شلمان جهت تامین آب زراعی، نصب ترانس برق، تسریع در بازنگری طرح هادی،میدان ورودی شهر نیز تصمیم گیری گردید .

در ادامه این گزارش به بیان اهم کارهای انجام شده در شهر شلمان که با استفاده از ظرفیت و توان نماینده مردم لنگرود به ثمر نشسته است ،می پردازیم :


احداث سکوی زمین ورزشی شلمان ،
تامین اعتبار بالغ بر یک میلیارد تومان جهت ایجاد دیواره حفاظتی رودخانه ، ساخت پل زمین ورزشی با قرارداد پانزده و نیم میلیارد تومان ضمن اینکه هفت میلیارد دیگر نیز امسال برای تسریع در اجرای این پروژه اختصاص یافت _ اجرای هفت کیلو متر کابل خود نگهدار در دو منطقه از خالجیر و نصب چندین ترانس تقویت برق - احداث ۶۰۰ متر خط فشار قوی _ آسفالت پایین خالجیر _ اختصاص نه میلیارد تومان برای ساماندهی و گابیون بندی رودخانه که در دست اجراست و وپیگیری جهت تامین اعتبار ۵ میلیارد دیگر برای ادامه روند این پروژه مهم _ احداث زمین ورزشی قاضی محله به مبلغ یک‌میلیارد و صد میلیون تومان _تسطیح و تجهیز اراضی قاضی محله با اعتبار یک میلیاردو ششصد میلیون تومان _ سه و نیم کیلومتر کابل خود نگهدار قاضی محله -
چهار کیلومتر کابل خود نگهدار در
بالا محله، بیجار پشت محله و...
تامین اعتبار حفر دو حلقه چاه به مبِلغ سه میلیارد تومان_ نصب چندین ترانس برای تقویت برق در خیابان شهید بهشتی و نصب ابتدای خیابان شورا و....

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار