مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان گیلان
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان گیلان از افزایش ۱۶۵ درصدی بودجه این صندوق در سال جاری خبر داد و گفت: این صندوق مادران دارای سه فرزند غیرشاغل را رایگان تحت پوشش دارد.
کد خبر: ۱۱۳۱۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۸ 10 October 2023

به گزارش تابناک گیلان یزدان شعبانی مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان گیلان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در ساختمان صندوق بیمه گیلان از افزایش ۱۶۵ درصدی بودجه این صندوق در سال جاری خبر داد و اظهار کرد: بودجه این صندوق از یک هزار و ۵۰۰ میلیارد به چهار هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.

به گفته وی، صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان گیلان امسال نسبت به سال گذشته رشد ۲۱.۴ درصدی در عضویت بیمه‌شدگان داشته است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان گیلان از پرداخت ۲۲ هزار فقره وام پنج میلیون تومانی به مستمری‌بگیران خبر داد و گفت: این تسهیلات بدون سود، بدون ضامن و بدون پس‌انداز است.

شعبانی با اشاره به حمایت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان گیلان از مادران دارای سه فرزند و بالاتر در روستاها بیان کرد: این صندوق مادران دارای سه فرزند غیرشاغل را رایگان تحت پوشش خود نگه می‌دارد.

وی با بیان اینکه ۱۰۶ هزار و ۳۰۰ خانوار تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان گیلان هستند، افزود: استان گیلان از حیث آمار تعداد اعضا تحت پوشش در کشور، در رتبه هشتم قرار دارد.

شعبانی با تبریک روز روستا، برپایی همایش روز روستا با حضور استاندار، برپایی میز خدمت در سه شهرستان خمام، لنگرود و آستانه‌اشرفیه، ایجاد غرفه روستاآباد و چندین برنامه فرهنگی اجتماعی دیگر را از جمله اقدامات صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان گیلان برشمرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار