دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود در هفته نیروی انتظامی بیان نمود
کد خبر: ۱۱۳۰۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۸ 08 October 2023

مردمی که از امنیت برخوردار نیستند قطعا قدر امنیت را بهتر میدانندمردمی که از امنیت برخوردار نیستند قطعا قدر امنیت را بهتر میدانندمردمی که از امنیت برخوردار نیستند قطعا قدر امنیت را بهتر میدانندمردمی که از امنیت برخوردار نیستند قطعا قدر امنیت را بهتر میدانند

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان از شهرستان لنگرود : در صبحگاه مشترک هفته فراجا که در محل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان لنگرود ،و با حضور فرماندهان نیروی انتظامی ،

امام جمعه ،شهرداران و بخشداران و همچنین روسای ادارات و نهادهای شهرستان لنگرود برگزار شد .

دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود : با فرستادن سلام و صلوات به ارواح طیبه شهدای عظیم الشان انقلاب اسلامی شهدای جنگ تحمیلی ، شهدای امنیت و شهدای نیروی انتظامی و همه کسانی که در عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی جان عزیزشان را در طبق اخلاص گذاشتند و همچنین با فرستادن سلام و درود به محضر مولایمان حضرت آیت الله خامنه ای یاد امام عظیم الشان را گرامی داشتند و آرزوی صحت و سلامتی برای همه کسانی که در عرصه خدمت برای نظام جمهوری اسلامی در همه سطوح و عرصه ها فعالیت میکنند نمودند.

دکتر جلالی در ادامه بیان نمودند که مراتب خوشحالی و انبساط خود را از اینکه در محضر شما و سروران سبز پوش و عزیزانی که در عرصه اقتدار نظام جمهوری اسلامی تلاش دارید ابراز میکنم .وضمن آرزوی صحت و سلامتی برای همه شما عزیزان این هفته را گرامی میدارم.

ایشان همچنین بیان نمودند که هفته نیروی انتظامی بسیار مهم است و تشکیلات فراجا از آنجائیکه به صورت مستمر در محضر مردم است بسیار مهم است به خاطر همین فرمانده نیروی انتظامی باید در تراز نظام جمهوری اسلامی باشد ،توانایی فراجا قطعا آبروی نظام جمهوری اسلامی است قدرت شما مایه سربلندی نظام جمهوری اسلامی است شما مهمترین نیاز ملی را تامین میکنید و جا دارد که بنده تبریک عرض کنم خدمت شما به لحاظ اینکه کار شما خدمت به مردم و خدمت به جامعه و خدمت به نظام اسلامی است .البته اهمیت کار شما از این جهت مهم است که ماهیت کار شما امنیت است و جایگاه شما بسیار رفیع است و امنیت چیزی نیست که ما بخواهیم از آن غفلت کنیم آنجایی که امنیت نیست و مردمی که امنیت برخوردار نیستند قدر اهمیت را بهتر میدانند. امنیت یک امر تبلیغی و زبانی نیست اگر بنده و امثال بنده در منزل و محافل عمومی احساس راحتی و آسایش میکنیم به خاطر امنیتی است که نیروی انتظامی فراهم کرده است.

دکتر جلالی همچنین به دو نکته مهم اشاره کردند و بیان نمودند که انقلاب اسلامی به رغم حرکت بلند منطقه ای و جهانی خودش متاسفانه از آسیب های متعددی در حوزه مفاسد اقتصادی و حوزه ساماندهی امور اقتصادی و حل مشکل معیشتی مردم در آسیب است و در این زمینه مشکلاتی داریم . از ابتدای انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی درگیر چالش های متعددی در حوزه های درونی و بیرونی بوده در حوزه درونی خود شما مستحضر هستید ودر حوزه های بیرونی توطئه های تجزیه طلبانه و نظامی ، فرهنگی و اقتصادی و تروریستی از برنامه های دشمن بوده است که بحمدالله توانسته ایم با کمک مردم به آنها فائق بیائیم . ارزیابی شرایط کشور بعد از چهار دهه مستلزم ارائه شاخص های خوبی است که باید به آن بپردازیم ، یکی از شاخص ها که شما عزیزان نیروی انتظامی و نظامی در کنار مردم آن را خلق کردید بحث پیشرفت ملت عزت ملی و اعتماد به نفس است که در نظام جمهوری اسلامی محقق شده است .

نکته دوم این که شرایط اجتماعی و فرهنگی به سرعت در حال تغییر و تحول است جامعه ما هم به همانند جامعه های دیگر درحال تغییر و تحول است برای اینکه این تغییرات به ارزش ها و باورهای دینی و اعتقادی ما ضربه نزند باید راه مواجه با این امواج را پیدا بکنیم نه اسیر و تسلیم این امواج بشویم و نه در آنها هضم و جذب شویم . باید تلاش کنیم که اسلام را در هیبت و لباسی زیبا به جامعه معرفی بکنیم لباس زیبا از نظر اسلام حیا است و زیبایی آن رفتار عاقلانه شما عزیزان با مردم است.

ایشان در پایان بیان نمودند : که در آستانه انتخابات مهمی قرار داریم از اول انقلاب تا اکنون انتخابات متعددی در کشور انجام شده است و در همه انتخابات مردم حضور پررنگ و شایسته ای داشتند و در همه انتخابات ها منتخب مردم از صندوق رای در آمده است و آنها امورات اجرایی کشور را به عهده گرفتند . دشمن به واسطه ایادی خودش در تلاش است که ما را از این وظیفه مهم باز بدارد باید همگی تلاش کنیم که نیاز های مردم را خوب ببینیم و تامین کنیم و همه روز 11 اسفند به پای صندوق های رای بیاییم و بار دیگر مشت محکمی به دهان دشمنان انقلاب اسلامی ایران بزنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار