رییس هیات تکواندو استان بوشهر گفت: تیم هیات تکواندو استان بوشهر قهرمان مسابقات خردسالان کشوری منطقه پنج کشور به میزبانی چهارمحال و بختیاری شد.
کد خبر: ۱۱۳۰۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۹ 06 October 2023

به گزارش تابناک بوشهر، سید جلال سید مردانی رییس هیات تکواندو استان بوشهر اظهار کرد: دومین دوره مسابقات تکواندو منطقه‌ای خردسالان کشور (منطقه پنج) به میزبانی شهرستان بروجن در بخش پسران ۱۳ مهرماه ۱۴۰۲ برگزار شد.

وی عنوان کرد: ۱۲۰ ورزشکار از استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، خوزستان، اصفهان و بوشهر در این مسابقات به رقابت پرداختند.

سید مردانی گفت: تیم منتخب استان بوشهر در پایان با سه طلا، دو نقره و چهار برنز به مقام قهرمانی دست یافت و استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری به ترتیب در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

رییس هیات تکواندو استان بوشهر خاطرنشان کرد: حسین زارمحمدی در در وزن سوم، کیارش گلستانی در وزن ششم و محمد مظفری در وزن هفتم طلایی‌های استان بوشهر بودند، عارف نصاری در وزن اول و علیرضا حسینی در وزن پنجم به مدال نقره رسیدند.

وی عنوان کرد: همچنین کسرا عسکری در وزن دوم، ابولفضل صفاریان وزن چهارم، محمد طا‌ها لطفی وزن هشتم و امیرمهدی ثابت در وزن دهم مدال برنز تصاحب کردند.

به گزارش فارس، هدایت تیم بر عهده اساتید بابک نوذری ملی پوش سابق بوشهری به عنوان سرمربی، امید خنسیر، صادق گودرزی و سعید همایی به عنوان مربیان تیم و عباس صدری به عنوان سرپرست بود.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار