رکورد تاریخ تماشاگران نساجی شکست
در روزی که تماشاگران خونگرم نساجی رکورد تاریخ حضور تماشاگران این باشگاه را شکستند و بیش از ۵۰ هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کردند ، و شلیک تماشایی بابایی به تیر دروازه الهلال برخورد کرد ، تیم فوتبال نساجی حریف ستاره های جهانی الهلال نشد.
کد خبر: ۱۱۲۹۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۹ 04 October 2023

به گزارش تابناک مازندران ، تیم فوتبال نساجی ایران از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی تهران و در حضور بیش از 50 هزار تماشاگر به مصاف تیم الهلال عربستان رفت که  مسابقه با نتیجه

تیم فوتبال نساجی حریف ستاره های الهلال نشد  

3 بر صفر به سود الهلال به پایان رسید. 

 

بر اساس این گزارش ، به این ترتیب الهلال هم 4 امتیازی شد و به همراه نوبهار به صدر جدول صعود کرد. نساجی با 3 امتیاز در رده سوم قرار گرفت.

تیم نساجی در نیمه دوم بازی خوبی ارایه کرد و از نام بازیکنان حریف نترسید اما در نیمه اول بی‌مورد بازیکنان این تیم وارد حاشیه شدند و به جای فوتبال به دنبال درگیری با بازیکنان بودند. 

داور: ما نینگ از چین

کمک داوران: ژو فِی و ژانگ چِنگ( چین) 

کارت زرد: علی جانملکی( نساجی) 

کارت قرمز: سلمان فرج( الهلال) امیرمحمد هوشمند( نساجی) دقیقه 39 

گل: میتروویچ ( دقیقه 18)، نیمار( دقیقه 58)، صالح الشهری( دقیقه 3+90) برای الهلال

ترکیب نساجی ایران: رشید مظاهری، وحید محمد زاده( از دقیقه 81 نونو) ، علی جانملکی، فرشید اسماعیلی( از دقیقه 60 حسین زامهران) ، محمدرضا آزادی( از دقیقه 77 سید غلامعلی بیگی) ، محمود قائد رحمتی، صابر حردانی، امیرمحمد هوشمند، حسینی، اسماعیل بابایی، محمدرضا عباسی( از دقیقه 78 علا عباسی) 

سرمربی: سیدمهدی رحمتی

ترکیب الهلال عربستان: عویس، بورایک، کولیبالی، شهرانی( از دقیقه 82 حسن محمد)  ، میشل( از دقیقه87 سعود عبدالحمید) ، مالکوم( از دقیقه 55 ناصر الدوساری) ، علی، کنو، فرج، نیمار، میتروویچ( از دقیقه 87 صالح الشهری) 

سرمربی: ژسوس 

 

تیم فوتبال نساجی حریف ستاره های الهلال نشد+ جدول  
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار