کد خبر: ۱۱۲۹۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴ 02 October 2023

به گزارش تابناک مازندران ، تیم فوتبال نساجی مازندران فرداشب از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف الهلال عربستان می‌رود تا نخستین مسابقه خانگی‌اش در لیگ قهرمانان آسیا را مقابل نیمار جونیور و یارانش برگزار کند.

تقابلی که با توجه به برد نساجی در دیدار نخست مقابل مومبای سیتی هند و صدرنشینی تیم مازندرانی در جدول گروه D برای شاگردان سید مهدی رحمتی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار و برای الهلالِ پرستاره نیز با توجه به کسب یک امتیاز از مسابقه نخست، این مسابقه بسیار پراهمیت است.

اما صرف‌نظر از مسائل فوتبالی و امتیازی مرتبط به جدول این گروه و آن‌چه که در زمین بازی و روی چمن حاشیه‌دار ورزشگاه آزادی قرار است اتفاق بیفتد، این مسابقه از یک حیث دیگر برای تاریخچه باشگاه نساجی می‌تواند پراهمیت باشد؛ نخستین میزبانی رسمی از یک تیم فوتبال خارجی.

نساجی دومین مسابقه‌اش در لیگ قهرمانان آسیا را برگزار می‌کند، اما این مسابقه نخستین بازی خانگی نساجی در این رقابت‌ها محسوب می‌شود. هرچند که به دلیل ماجرای خانه‌به‌دوشی نساجی این مسابقه را نمی‌توان چندان هم خانگی دانست. با این حال نساجی فردا میزبان است و الهلال مهمان. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار