پیام «دکتر محمدرضا جلالی فرماندار لنگرود» در خصوص گرامیداشت هفته دفاع مقدس
کد خبر: ۱۱۲۷۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۹ 23 September 2023

دفاع مقدس ملت ولایتمداریران اسلامی، با تأسی از حرکت تاریخی سیدو سالار شهیدان حضرت ابی عبدالله الحسین (ع) ثمره ای بالنده از فرهنگ ایثار و شهادت را برای همیشه در تاریخ این مرز و بوم به یادگار گذاشته است به گزارش تابناک گیلان.
جـــــــلالی در بخش دیگری از پیام خود ذکر کرده:
هفته دفاع مقدس فرصتی برای انتقال مفاهیم و معارف به نسل حاضروآینده خواهد بود تا دستاوردهای آن دوران حماسی به نسل جوان منتقل و آنان را نسبت به این فرهنگ ناب و درخشان آگاه سازند.
درس ها و پیام های آن الگویی برای پاسخگویی به نیازهای امروز جامعه در عرصه های مختلف ،از جمله مدیریت جهادی، سبک زندگی، حل مسائل اجتماعی و وحدت و انسجام ملی در قالب کار جمعی برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی است.

جلالی با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی است که ضمن گرامیداشت و ارج نهادن به مقام شهدا و خانواده معظم انان و مجاهدان است تاکید کرد: ضروریست از این ذخایر ارزشمند برای انتقال حال وهوا و حقایق ان روزگار بهره مند شد تا
برگ های زرینی از تاریخ پرفراز و نشیب آن ایام تبین گردد ؛ تردیدی نیست که گنجینه پرگوهر دفاع مقدس هنوز حرف های بسیاری برای طرح وبررسی داردکه البته لازمست از این گنج عظیم بهره های بیشتری ببریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار