مشاور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر گفت: به ارزش ۳.۲ میلیارد تومان بسته نوشت‌افزار و کمک هزینه کتاب درسی بین دانش‌آموزان و دانشجویان چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر توزیع شد.
کد خبر: ۱۱۲۷۶۴۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۵ 22 September 2023

به گزارش تابناک بوشهر، مسلم انیژپور با بیان اینکه رسیدگی به مشکلات دانش‌آموزان در دستور کار قرار گرفته است، اظهار داشت: در این راستا اقدامات مهمی در حل مشکلات دانش‌آموزان مددجو انجام شده است.

وی با قدردانی از توجه شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به مشکلات مناطق جنوبی استان بوشهر افزود: در این راستا اقدامات مهمی در حل مشکلات دانش‌آموزان ۴ شهرستان دیر، کنگان، عسلویه و جم همجوار تأسیسات پارس جنوبی انجام شده است.

مشاور مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر از توزیع لوازم‌التحریر دانش‌آموزان این شهرستان‌ها خبر داد و بیان کرد: در آستانه سال تحصیلی جدید به ارزش ۳.۲ میلیارد تومان بسته نوشت‌افزار و کمک هزینه کتاب درسی بین دانش‌آموزان و دانشجویان چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر توزیع شد.

انیژپور اضافه کرد: این تجهیزات در اختیار سه هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز و دانشجو قرار می‌گیرد که از کمک‌های شرکت‌های شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه پارس و کمیته امداد بوده است.

وی به نقش صنعت در کمک و حمایت از افراد بی‌بضاعت پرداخت و گفت: صنعت جنوب بوشهر در کمک به افراد نیازمند و بی‌بضاعت همراهی و کمک‌های خوبی داشته که انتظار می‌رود این حمایت‌ها ادامه داشته و مستمر باشد.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار