جانشین فرمانده سپاه استان بوشهر با تاکید بر تبیین ارزش‌ها و آرمان‌های دوران دفاع مقدس در جامعه گفت: آشنایی جوانان و دانش‌آموزان استان بوشهر از حماسه‌آفرینی و رشادت و جانفشانی رزمندگان در اولویت قرار گرفته شود.
کد خبر: ۱۱۲۷۴۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۶ 21 September 2023

به گزارش تابناک بوشهر، سردار عبدالرضا دشتی ظهر امروز در مراسم آغاز هفته دفاع مقدس در استان بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدا ۸ سال دفاع مقدس با اشاره به برنامه‌های این هفته در استان بوشهر، اظهار داشت: بیش از ۸۴۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس با همکاری نواحی، حوزه‌های مقاومت بسیج، پایگاه‌های مقاومت بسیج، ادارات و نهاد‌های فرهنگی در استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی تبیین ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس را در جامعه مهم دانست و تصریح کرد: انتقال حماسه‌ها و رشادت‌های رزمندگان اسلام در ۸ سال دفاع مقدس به جامعه سبب می‌شود افراد جبهه‌های حق و باطل را به خوبی شناخته و با اراده قوی به سمت اهداف متعالی خود حرکت کنند.

دشتی حماسه رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: شهدا و رزمندگان با جانفشانی‌های خود انقلاب را تا به حال از تمامی اقدامات دشمنان اسلام بیمه کرده و روز به روز به واسطه حماسه‌های آنان به عزت و قدرت انقلاب اسلامی افزوده می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر جایگاه استان بوشهر در ۸ سال دفاع مقدس را مهم و تاثیرگذار دانست و خاطرنشان کرد: رزمندگان بوشهری در جبهه‌های زمینی، هوایی و دریایی حضور فعال داشتند و حماسه‌های ماندگار خلق کردند.

وی با تاکید بر تبیین حماسه رزمندگان به نسل جوان و نوجوان گفت: باید جوانان و نوجوانان از رشادت و جانفشانی رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس آشنا شوند تا اهداف دشمن در جنگ رسانه‌ای ناکام بماند.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار