فرماندار آستارا خبر داد:
فرماندار آستارا با بیان اینکه پل مواصلاتی محور آستارا – تالش در منطقه سیبلی بر اثر شدت جریان آب تخریب شد، گفت: بر اثر ریزش پل دو خودرو به رودخانه سقوط و ۲ نفر مصدوم شدند.
کد خبر: ۱۱۲۷۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۹ 19 September 2023

سقوط ۲ خودرو به رودخانه در اثر تخریب پل سیبلیسقوط ۲ خودرو به رودخانه در اثر تخریب پل سیبلیسقوط ۲ خودرو به رودخانه در اثر تخریب پل سیبلیسقوط ۲ خودرو به رودخانه در اثر تخریب پل سیبلیسقوط ۲ خودرو به رودخانه در اثر تخریب پل سیبلی

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان محمد رضا شهاب زاده پیش از ظهر امروز در گفتگو با رسانه‌ها اظهار کرد: بر اثر شدت جریان آب متأسفانه پل مواصلاتی محور آستارا به تالش در منطقه سیبلی تخریب شد.

وی با بیان اینکه دو خودرو بر اثر ریزش و تخریب این پل به رودخانه سقوط کرده است، افزود: در این حادثه ۲ سرنشین خودروها دچار مصدومیت شدند.

شهاب زاده با اشاره به اینکه بر اثر ریزش این پل یک جهت این مسیر فعلاً مسدود شده است، ادامه داد: تردد از محور آستارا به تالش از مسیری دیگر در جریان است.

 

فرماندار آستارا با بیان اینکه تاکنون ۷ نفر مصدوم به بیمارستان‌ها مراجعه و درمان سرپایی شده‌اند، اضافه کرد: شدت بارش‌ها به گونه‌ای بوده که بخش قابل توجه‌ای از شهرستان دچار آبگرفتگی شده است.

وی با تاکید بر اینکه ستاد بحران در آماده باش کامل به سر می‌برد، بیان کرد: امدادرسانی به مردم و مسافران نیز در حال انجام است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار