مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس گفت: نمایشگاه و کنفرانس سلامت و پزشکی عمان از ۲۷ تا ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ با حضور شرکت کنندگانی از نقاط مختلف دنیا و همچنین فعالان عرصه پزشکی از استان فارس و شهر شیراز در شهر مسقط کشور عمان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۶۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱ 17 September 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: مدیر عامل شرکت نمایشگاه بین المللی فارس افزود: شرکت کننندگانی که از استان فارس در این نمایشگاه حضور دارند در حوزه‌های تجهیزات پزشکی، درمان، گردشگری سلامت و غذا و دارو فعالیت می‌کنند.
نهاوندی ادامه داد: در این رویداد، بین المللی فعالان و تولید کنندگان عرصه سلامت در دنیا آخرین دستاورد‌های خود را به معرض دید عموم می‌گذارند و استان فارس و شهر شیراز به عنوان قطب پزشکی جنوب کشور هم حضور فعالی در این نمایشگاه دارد.
او ادامه داد : کشور‌هایی مانند لهستان، انگلستان، مالزی، هند، لبنان، پاکستان، تایلند در این نمایشگاه حضور دارند.
مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس اضافه کرد: این نمایشگاه، پیشروترین نمایشگاه سلامت و پزشکی در عمان و تنها نمایشگاهی است که شرکت جهانی صنعت نمایشگاهی در کشور عمان آن را تایید و گواهی کرده است.
نهاوندی بیان کرد: شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس برای توسعه تجارت و صادرات استان فارس؛ حضور موثر در نمایشگاه‌های خارجی را در اولویت قرار داده به طوری که تا پایان سال چندین نمایشگاه دیگر در حوزه‌های ساختمان، کشاورزی، دام و طیور و... در کشور‌های مختلف منطقه برگزار خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار