فرماندار لنگرود خواستار انتقال فرهنگ ومعارف دفاع مقدس به نسل های آینده شد
کد خبر: ۱۱۲۶۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۷ 13 September 2023

فرماندار لنگرود خواستار انتقال فرهنگ ومعارف دفاع مقدس به نسل های آینده شدفرماندار لنگرود خواستار انتقال فرهنگ ومعارف دفاع مقدس به نسل های آینده شدفرماندار لنگرود خواستار انتقال فرهنگ ومعارف دفاع مقدس به نسل های آینده شد

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان:
محمدرضا جلالی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان لنگرود، با بیان اینکه در آستانه سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس قرار داریم، اظهار کرد: دستگاه های متولی تمهیدات لازم برای حضور دانش آموزان در مدارس را فراهم کنند به
وی بر خط کشی و مناسب سازی فضاهای پیرامون مدارس و مراکز آموزشی تاکید کرد و گفت: با محوریت شورای ترافیک شهرستان، برنامه ریزی برای آغاز سال تحصیلی و تردد خودروها و سرویس ها و... انجام شود.
فرماندار لنگرود همچنین از اصناف خواست اقدام به توزیع اقلام مورد نیاز دانش آموزان در سال تحصیلی پیش رو کنند و متذکر شد: کلیه لوازم مورد نیاز خانواده ها مهیا و در قیمت گذاری ها جانب انصاف رعایت شود
جلالی، در ادامه به آغاز هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: طبق بیانات رهبر انقلاب، دفاع مقدس برای دیروز و امروز و فردای ماست و باید از دستاوردهای آن برای تعالی کشور استفاده کنیم.
وی بر تکریم و تجلیل از پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس تاکید کرد و ادامه داد: یکی از مصادیق زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت، تجلیل از ذخایر و یادگاران آن دوران است.
فرماندار لنگرود خواستار انتقال فرهنگ و معارف دفاع مقدس به نسل های آینده شد و عنوان کرد: دفاع مقدس یادآوری پیروزی ماندگار ملتی است که با ایثار و رشادت و از جان گذشتن در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کرد؛ اگرچه بیش از 70 کشور به صدام کمک های مالی و تسلیحاتی می کردند، اما ملت ایران با دست خالی و توکل به بر خدا و توجه به معنویت در مقابل همه دشمنان ایستاد و به توفیق رسید.
وی هفته دفاع مقدس را فرصت مرور معارف و آموزه های والا دانست؛ نه صرفا یک برنامه فرهنگی و یادآور شد: دستاوردهای امروز کشور و نظام را مدیون دفاع مقدس هستیم.
جلالی با بیان اینکه اگر به روایت دفاع مقدس نپردازیم، دشمن روایت دیگری را برای ما می سازد، گفت: اگرچه در طول 44 سال گذشته با انواع و اقسام دشمنی ها مواجه بودیم، اما همانگونه که رهبری فرمودند، به قله نزدیک شده ایم و دشمنان به خوبی این را می دانند، زیرا جرات نمی کنند در میدان سخت با ما مواجه شوند و لذا تهاجم فرهنگی را آغاز کرده اند.
وی حجم سنگین توطئه ها را نشان دهنده قدرت جمهوری اسلامی دانست و متذکر شد: دشمنان می خواهند ما را از مقاومت و ایستادگی منصرف کنند و لذا باید به تبیین دستاوردهای دفاع مقدس بپردازیم و مخاطبان جدید را جذب کنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار