رئیس شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در پاسخ به این سوال که چه زمانی چمن ورزشگاه آزادی ترمیم می‌شود، گفت: چمن ورزشگاه به وقتش زیر کشت می‌رود.
کد خبر: ۱۱۲۶۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۵ 15 September 2023

 

 
نصب سکو‌های بدون صندلی در آزادی تا بازی با النصر!

به گزارش تابناک، بازسازی ورزشگاه آزادی فاز بندی شده و به نوبت جلو می‌رویم. ما از فدراسیون خواسته‌ایم که مشخص کند چمن هیبریدی یا طبیعی نصب کنیم.

رئیس شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی درباره مراحل بازسازی ورزشگاه آزادی توضیح داد.

 مهیار عسگریان، رئیس شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی پیش از آغاز دیدار تیم‌ملی فوتبال ایران و آنگولا در ورزشگاه آزادی درباره وضعیت سکو‌های این استادیوم در بازی با النصر که به علت بازسازی بدون صندلی است، اظهار کرد: سکو‌ها تا آن زمان نصب می‌شود. تا زمانی که به این جا توجه نمی‌شد، می‌گفتید که این ورزشگاه را کسی نمی‌بیند، حالا هم که درست کردیم، می‌گویید خرابه است. کمی صبر و تحمل می‌خواهد. قسمت اول طبقه اول تمام شده است و شما به کارگران روحیه بدهید.

نصب سکوی بدون صندلی در آزادی
او افزود: ما اتاق VAR، دوپینگ و پزشکان را آماده کردیم و از یک‌شنبه تجهیزات VAR نصب می‌شود. سکو‌ها هم تا بازی پرسپولیس نصب می‌شود، البته بدون صندلی.

رئیس شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در پاسخ به این سوال که چه زمانی چمن ورزشگاه آزادی ترمیم می‌شود، گفت: چمن ورزشگاه به وقتش زیر کشت می‌رود. بازسازی ورزشگاه آزادی فاز بندی شده و به نوبت جلو می‌رویم. ما از فدراسیون خواسته‌ایم که مشخص کند چمن هیبریدی یا طبیعی نصب کنیم. اگر هیبریدی باشد، بهتر است. ما چهار، پنج ماه ورزشگاه را در فصل کشت در اختیار ما بگذارد که کشت انجام شود و بازی برگزار نشود. اگر فدراسیون زمین را در اختیار ما قرار دهد، ما کشت چمن را انجام می‌دهیم.

عسگریان در پایان در پاسخ به این سوال که آیا ورزشگاه آزادی می‌تواند در لیگ قهرمانان میزبانی شایسته‌ای داشته باشد، بیان کرد: شک نکنید که ما میزبانی‌ای در شان نام ایران خواهیم داشت.

 
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار