مربی تیم وزنه‌برداری زنجان از حضور سه وزنه‌بردار زنجان در مسابقات جهانی جده عربستان خبر داد و گفت: مسابقات این مسابقات از عصر امروز آغاز می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۵۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴ 11 September 2023

به گزارش تابناک زنجان و به نقل از فارس، علی نصرتی، مربی وزنه‌بردار زنجانی از حضور سه وزنه‌بردار زنجان در مسابقات جهانی جده عربستان خبر داد و اظهار کرد: ساعت ۱۷ امروز حسین سلطانی در وزن ۸۱ کیلوگرم که به همراه تیم ملی به این مسابقات اعزام شده روی تخته خواهد رفت.

مربی وزنه‌برداری، مهدی کرمی را در وزن ۱۰۹ کیلوگرم دیگر وزنه‌بردار زنجانی عضو تیم ملی اعلام کرد و افزود: این ورزشکار هم چند روز دیگر در مسابقات جهانی وزنه می‌زند.

وی به عضویت الهه رزاقی دیگر وزنه‌بردار زنجانی در تیم ملی اشاره و تصریح کرد: این ورزشکار که در وزن ۷۶ کیلوگرم وزنه می‌زند و در روز ۲۳ شهریور ماه در مسابقات جهانی جده روی تخته می‌رود.

نصرتی با بیان اینکه عضویت وزنه‌برداران در تیم ملی برای حضور در بازی‌های آسیایی به نتایج مسابقات جده بستگی دارد، افزود: اگر سه وزنه‌بردار در این مسابقات نتیجه بگیرند می‌توانند از گزینه‌های عضویت تیم ملی در بازی‌های آسیایی هم باشند.

مربی وزنه‌برداری با بیان اینکه وزنه‌برداری تیم‌هایی هم در نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان دارد، افزود: این تیم‌ها در راستای پشتوانه‌سازی تیم‌های بزرگسالان تشکیل و در مسابقات حضور می‌یابند.

وی از نایب قهرمانی تیم نوجوانان ایران در مسابقات قهرمانی کشور در اردبیل خبر داد و گفت: پدیده این مسابقات هم محمدحسین حبیبی از زنجان انتخاب شد.

نصرتی حمیدرضا محمدی تنها و محمد حسین حبیبی دو وزنه‌بردار عضو تیم ملی در رده سنی نوجوانان اعلام کرد و افزود: تنها، عضو تیم ملی است و حبیبی هم به محض تشکیل ادروی تیم ملی در اردو‌ها حضور خواهد یافت.

مربی وزنه‌برداری زنجان با بیان اینکه مسابقات وزنه‌برداری نونهالان به صورت جشنواره برگزار می‌شود، ادامه داد: این مسابقات با هدف آشنایی نونهالان با حرکات وزنه‌برداری از جمله یک ضرب و دو ضرب برگزار می‌شود.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار