برپایی میز خدمت در نماز جمعه شهر لنگرود به مناسبت هفته دولت
کد خبر: ۱۱۲۲۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۹ 25 August 2023

برپایی میز خدمت در نماز جمعه شهر لنگرود به مناسبت هفته دولتبرپایی میز خدمت در نماز جمعه شهر لنگرود به مناسبت هفته دولتبرپایی میز خدمت در نماز جمعه شهر لنگرود به مناسبت هفته دولت

صبح امروز (جمعه، ٣ شهریورماه ١۴٠٢) در دومین روز هفته دولت ، دکتر محمد نژاد نماینده مردم لنگرود در مجلس، دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود همراه با مسئولین این شهرستان در محل نماز جمعه (مسجد جامع) میز خدمت را به منظور پاسخگویی به نمازگزاران و مردم تشکیل و برگزار کردند.
به گزارش خبرنگارتابناک گیلان دکترجلالی فرماندار شهرستان لنگرود در حاشیه برپایی میز خدمت در مسجد جامع لنگرود ، اظهار کرد: میز خدمت همزمان با هفته دولت با حضور جمعی از مسئولان و نهادهای دولتی شهرستان لنگرود در مسجد جامع این شهر برگزار شد تا مردم این شهرستان بدون واسطه ، دیدگاه‌ها ، نظرها و مشکلات خود را مطرح و پاسخ لازم را از سوی مسئولان مربوطه دریافت کنند.

وی حضور مسئولین ادارات شهرستان در بین مردم را نشان دهنده ارتباط عمیق مردم و مسئولان عنوان کرد و گفت: کمک به کاهش مشکلات مردم و پاسخگویی مسئولان از اهداف برپایی این میز خدمت است.

فرماندار شهرستان لنگرود در ادامه خاطر نشان کرد: هدف از استقرار میز خدمت را ارتباط مستقیم با مردم ، دسترسی بی واسطه مردم به مدیران عنوان کرد.

به گزارش تابناک در این برنامه ( میز خدمت ) مردم مشکلات خود را در زمینه های مختلف مطرح کردند و مسئولان حاضر راهکاری مناسب جهت رفع آنها ارائه نمودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار