استاندار ایلام گفت: نرخ مصوب برای استقرار هر روز یک خودرو در پارکینگ‌های مرز مهران ۲۵۰ هزار ریال تعیین و به صاحبان پارکینگ‌ها ابلاغ شده است.
کد خبر: ۱۱۲۲۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۱ 23 August 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ حسن بهرام‌نیا  در حاشیه نشست ستاد اربعین در مرز مهران در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در صورت مشاهده یا گزارش اخذ کرایه بهای بیشتر از نرخ مصوب از سوی صاحبان پارکینگ ها با فرد خاطی برخورد خواهد شد.

وی افزود: تعیین قیمت پارکینگ ها براساس نرخ مصوب برای هر روز استقرار و توقف خودروها در نظر گرفته است.

بهرام نیا در خصوص امکانات مرز زرباطیه در آن سوی مرز مهران هم توضیح داد: امکانات مناسبی از سوی دولت عراق در مرز زرباطبه صورت گرفته است.

وی ادامه داد: جهت سهولت در تردد زائران تعداد گیت های مرز زرباطیه افزایش یافته و همچنین مه پاش و سایبان نیز نصب شده است.

وی یادآور شد: در ستاد اربعین که عصر امروز در مهران تشکیل شد کمیته های ۱۸ گانه اربعین، کمبودها و پیشنهادات مرتبط به کمیته های مرتبط به خود را اعلام کردند و در خصوص موارد مطروحه در جلسات، تصمیماتی گرفته شد.

بهرام نیا با تاکید بر اینکه همه اعضای ستاد اربعین پای کار هستند، اضافه کرد: تمام مقدمات و امکانات لازم جهت سفری ایمن و ارزان برای زائران فراهم شده است.

وی با اشاره به شروع فعالیت ایستگاه های صلواتی و موکب ها در مرز مهران، بیان کرد: تامین یه وعده غذایی (صبحانه، نهار و شام)، حمل و نقل و اسکان و سایر خدمات زائران اندیشیده شده و به تدریج با افزایش موج زائران به میزان خدمات دهی ستاد اربعین نیز افزوده خواهد شد./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار