کد خبر: ۱۱۲۲۰۴۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۸ 22 August 2023

به گزارش تابناک، فرماندار لاهیجان گفت: در هفته دولت امسال 91 طرح عمرانی با اعتباری بیش از 1300 میلیارد ریال در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

فرهاد براتی در گفت و گو با خبرنگارتابناک گیلان ، ضمن گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: با اجرای این طرح ها ،630 فرصت شغلی ایجاد می شود.

وی اظهار داشت: لاهیجان همیشه جزء اولین ها و برترین ها بوده و باید با تلاش همه مسئولین کمی ها و کاستی های این شهر را از بین ببریم.

براتی افزود: برای رشد و تعالی پایتخت گردشگری گیلان نیاز به جذب سرمایه گذار داریم و این امر با همت شهرداری ها , بخشدارها و دهیاری ها ممکن خواهد شد

وی خاطرنشان کرد: برخی این طرح ها شامل افتتاح پروژه های گازرسانی به روستاها، برق رسانی روستایی و حوزه شهری، آبرسانی روستایی، آسفالت راه روستایی، بهسازی اراضی، تامین مسکن مددجویی و …است.

فرماندار لاهیجان بر ضرورت اطلاع رسانی از خدمات دولت تاکید کرد و گفت: هفته دولت، فرصت مناسبی برای بیان عملکرد دولت سیزدهم است و از مسئولان می خواهیم طرح های در دست اجرا را اطلاع رسانی کنند.

هشتم شهریورماه سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر است که به این مناسبت، از دوم تا هشتم شهریور، به عنوان هفته دولت نام گذاری شده است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار