مدیر عامل مخابرات منطقه گلستان گفت: طی هفته دولت ۲۱۹ پروژه مخابراتی به ارزش ۳۱۰ میلیارد تومان در مناطق مختلف گلستان به بهره برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۱۱۲۱۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۲ 20 August 2023

به گزارش تابناک گلستان و به نقل از خبرگزاری فارس، غلامعلی شهمرادی ظهر امروز در قرارگاه خبری شهید همدانی گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته ۲۱۹ پروژه مخابراتی با اعتباری بالغ بر ۳۱۰ میلیارد تومان طی هفته دولت در گلستان به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت مخابرات گلستان گفت: در هفته دولت امسال ۹۴ نقطه در گلستان از خدمات ۴ G بهره‌مند می‌شوند که در برخی مواقع هر یک از این دکل‌ها چند روستا را پوشش می‌دهند.

وی افزود: در راستای بهبود و توسعه کیفی خدمات همه شهر‌های گلستان امکان دست‌یابی به فیبر نوری فراهم شده است و بیش از ۵۰۰ روستای گلستان هم از این فرصت بهره‌مند هستند.

شهمرادی گفت: با وجود توسعه فیبر نوری در استان همچنان تقویت شبکه مسی در استان در دستور کار قرار دارد، زیرا برخی از مشترکان توان مالی لازم برای بهره‌مندی از فیبر نوری را ندارند.

مدیر عامل مخابرات منطقه گلستان گفت: در حال حاضر حدود پنج نقطه در گلستان از خدمات اینترنت ۵ G برخوردار هستند و تعداد این مراکز رو به افزایش است.

وی بیان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۲۷۰ سایت ۴ G در گلستان به بهره برداری رسیده و ۱۲۴ نقطه مشمول توسعه فیبر نوری شد.

شهمرادی ادامه داد: با وجود آنکه شرکت مخابرات در زمره شرکت‌های غیردولتی محسوب می‌شود؛ اما نگاه ما رویکردی حاکمیتی است و تلاش داریم امکان بهره مندی همگانی از خدمات مخابرات فراهم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار