مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز گفت: در تامین و عرضه سوخت در کلانشهر اهواز مشکلی وجود ندارد و ترافیک در برخی جایگاه‌های سوخت عمدتا به دلیل آن است که مردم سوخت‌گیری را به ساعاتی که دمای هوا پایین‌تر است موکول می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۲۰۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱ 15 August 2023

عبدالکریم محمدی در خصوص شلوغی جایگاه‌های سوخت در اهواز اظهار کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی در خوزستان و گرمای هوا، جایگاه‌های سوخت اهواز عمدتا در بعد از ظهرها شاهد ترافیک خودروها برای سوخت‌گیری است و در ساعات اداری و ظهرها مردم کمتر خودروهایشان را سوخت‌گیری می‌کنند.

هیچ جایگاهی در اهواز تعطیل نیست

وی افزود: به دلیل اینکه در بعد از ظهر و غروب دمای هوا پایین‌تر است حجم عمده‌ای از مردم سوخت‌گیری را به این ساعات موکول می‌کنند و همین مساله باعث می‌شود تا در برخی از ساعات در جایگاه‌های سوخت شاهد ترافیک خودروها برای سوخت‌گیری باشیم.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز گفت: خوشبختانه وضعیت تامین و عرضه سوخت در کلانشهر اهواز مطلوب است و مشکلی در این خصوص نیست. همچنین هیچ جایگاهی در اهواز تعطیل نیست که سوخت عرضه نکند.

توزیع روزانه ۷۰۰ تا یک میلیون لیتر بنزین یورو ۴ در اهواز

محمدی در خصوص توزیع بنزین یورو ۴ در کلانشهر اهواز عنوان کرد: در حال حاضر روزانه ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار لیتر و حتی گاهی روزانه تا یک میلیون لیتر بنزین یورو ۴ در سطح جایگاه‌های کلانشهر اهواز توزیع می‌شود.

وی افزود: گاهی اوقات با توجه به بروز برخی مشکلات و به دلیل اینکه جایگاه‌ها در ارائه خدمت‌رسانی به مردم دچار مشکل نشوند، بنزین معمولی عرضه می‌شود و پس از تامین سوخت یورو ۴، جایگاه مجددا بنزین یورو ۴ توزیع می‌کند.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار