مدیر کل امور اقتصادی و دارایی گلستان گفت: در چهار ماهه ابتدای امسال مجوز سرمایه‌گذاری خارجی به ارزش ۴ میلیون یورو معادل ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار در استان صادر شده است.
کد خبر: ۱۱۲۰۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳ 14 August 2023

به گزارش تابناک گلستان و به نقل از فارس، روح‌الله صلبی در گفتگویی در گرگان اظهار کرد: تنوع اقلیمی که منجر به تولید محصولات متنوع شده است، این ظرفیت را فراهم آورده که با جذب سرمایه‌گذاری خارجی بتوانیم زمینه افزایش تولید و رونق اقتصادی را فراهم کنیم.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان گفت: تیم اقتصادی استان به عنوان هدایت‌کننده و تسهیل‌گر در تلاش است تا موانع موجود بر سر راه جذب سرمایه‌های خارجی را برطرف کند.

وی افزود: با تدابیری که پیش‌بینی شد سال گذشته ۵ سرمایه‌گذار خارجی در استان حضور پیدا کرد که منجر به سرمایه‌گذاری ۹ میلیون و ۲۰۰ هزار دلاری در استان شد.

صلبی خاطرنشان کرد: این سرمایه‌گذاری عمدتا در بخش‌های مربوط به صنایع پلیمری، آبزی پروری، ساخت پروفیل، لامپ‌های ال‌ای‌دی و گلخانه‌ها بوده است.

وی گفت: از ابتدای امسال تا پایان تیرماه نیز اتفاقات خوبی در زمینه جذب سرمایه‌گذاری خارجی در استان انجام شده است. در این بازه زمانی مجوز سرمایه‌گذاری چهار میلیون یورویی معادل ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار در استان صادر شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار