کد خبر: ۱۱۲۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۴ 14 October 2015
تابناک گیلان: مهرداد لاهوتي، نماينده لنگرود در مجلس شوراي اسلامي در يادواره 444 شهيد سرافراز نيروي انتظامي گيلان و 38 شهيد لنگرود كه عصر امروز(22 مهر) در مسجد جامع اين شهر برگزار شد، گفت: 624 شهيد و بيش از يك هزار و 879 جانباز و آزاده در لنگرود حاكي از وفاداري و پایداري مردم اين ديار به نظام، انقلاب و ولايت فقيه است.

 

وي با اشاره به مديريت خوب و درست رئيس مجلس شوراي اسلامي در موضوع برجام، افزود: برجام با درايت دكتر لاريجلاني و همراهي نمايندگان مجلس به سرانجام رسيد.

 

لاهوتي با تاكيد بر اينكه غير اقتصادي بودن كشاورزي گيلان بايد به نحوي حل شود، تصريح كرد: اين موضوع يكي از دلايل مهم بيكاري در استان هاي شمالي است كه آسيب شديدي نيز به تبع آن به كشاورزي و گردشگري وارد مي كند.

 

نماينده لنگرود در مجلس شوراي اسلامي  ادامه داد: انباشته شدن برنج در كارخانجات برنجكوبي گيلان حاكي از واردات بي رويه برنج است.

 

وي با بيان اينكه عقب ماندگي صنعت در استان هاي شمالي بايد جبران شود، خاطرنشان كرد: تغيير كاربري 12 هزار هكتار باغات چاي گيلان، 5 هزار هكتار باغات توت و تهيه یکصدتن ابريشم در حالي كه در روزگاري نه چندان دور هزار تن ابريشم دراين خطه تهيه مي شد، نشان مي دهد كه غير اقتصادي بودن كشاورزي استان بايد حل و در برنامه ششم لحاظ شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار