در بازدید مدیر کل دفتر بودجه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور عنوان شد؛
مدیر کل دفتر بودجه شرکت مهندسی آب و فاضلاب؛ از پروژه‌های آبرسانی در حال اجرای شهرستان لاهیجان که از محل اعتبارات عمرانی صندوق توسعه ملی و اعتبارات آبرسانی طرح محرومیت‌زدایی تامین اعتبار می‌شوند، بازدید کرد.
کد خبر: ۱۱۱۸۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۲ 07 August 2023

به گزارش تابناک گیلان مدیر عامل شرکت آبفای گیلان با اشاره به بررسی میزان پیشرفت و چالش پیش رو در اجرای پروژه مجتمع سرچشمه از محل اعتبارات عمرانی صندوق توسعه ملی اظهار کرد: این پروژه شامل رفع مشکلات آبرسانی دهستان لیل با ۲۵ روستای تحت پوشش است و کامران اسماعیلی مدیر کل دفتر بودجه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، به همراه دکتربراتی فرماندار شهرستان لاهیجان ونماینده مردم شهرستان لاهیجان و سیاهکل، فرماندار شهرستان لاهیجان، نماینده مجری طرح محرومیت‌زدایی آبرسانی استان و جمعی از هیئت همراه از روند اجرای پروژه مجتمع سرچشمه در شهرستان لاهیجان بازدید کردند.
مازیار علی‌پور تصریح کرد: در این بازدید ضمن بررسی موانع موجود میزان اعتبارات مورد نیاز جهت تکمیل و بهره برداری از پروژه آبرسانی به مجتمع سرچشمه مورد بررسی قرار گرفت؛ این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد و صرف اعتبار حدود ۱۷۰ میلیارد ریال اجرایی شده که جهت تکمیل و بهره برداری از آن بالغ بر هزار میلیارد ریال تامین اعتبار مورد نیاز است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان افزود: همچنین هیئت همراه با حضور در شهر رودبنه از پروژه‌های آبرسانی طرح محرومیت‌زدایی شامل اصلاح و توسعه شبکه توزیع و خطوط انتقال آب از ۶۸ روستای این طرح که ۵۴ روستای آن در بخش رودبنه می‌باشد بازدید کردند.
وی بیان داشت: در این بازدید راهبردهای رفع مشکل قطعی و کمبود آب در روستاهای بخش رودبنه، برخوردار از آب سایت خوش سیرت آستانه اشرفیه مورد بررسی و اولویت‌بندی در اجرا قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار